اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با فارس:

دشمن از هر فرصتی برای توطئه استفاده می‌کند / ایران در برابر فشار اقتصادی زانو نمی‌زند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در برابر فشارهای اقتصادی زانو نمی‌زند گفت: البته دشمن از هر فرصتی برای توطئه علیه نظام استفاده می‌کند.

دشمن از هر فرصتی برای توطئه استفاده می‌کند / ایران در برابر فشار اقتصادی زانو نمی‌زند

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به در پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ضروری است به شعار سال توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه در طی 34 سال گذشته انتخابات همواره برای نظام اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: انتخابات در نظام اسلامی سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای خلق حماسه‌ای جدید در انتخابات آتی خاطرنشان کرد: مردم همانگونه که در دوره‌های گذشته به صورت پرشور در انتخابات شرکت کرده‌اند در سال‌جاری نیز حماسه می‌آفرینند.

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان می‌شود، افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام اسلامی همواره در برابر تهدیدات دشمنان کارساز است.

*بسترسازی برای تحقق شعار سال

اسماعیلی بر ضرورت توجه مسئولان به صورت ویژه برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: مسئولان باید زمینه‌سازی‌ها و بسترهای لازم را برای حضور مردم فراهم کنند.

وی با بیان اینکه بسترسازی‌های مناسب موجب حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات می‌شود، افزود: ‌باید مسئولان برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس حماسه اقتصادی را حماسه‌ای بزرگ و تاثیرگذار برای ملت ایران عنوان کرد و گفت: تهدیدها و توطئه‌های اقتصادی همواره علیه ملت ایران وجود داشته و دشمن هیچ‌گاه از این توطئه دست برنداشته است.

وی با بیان اینکه دشمن همواره درصدد است از طریق فشارهای اقتصادی ملت ایران را به زانو درآورد، خاطرنشان کرد: با حضور مردم و همت مسئولان تاکنون طرفی از توطئه‌ها نبسته‌اند.

*حماسه اقتصادی مشکلات اقتصادی را حل می‌کند

اسماعیلی حل مشکلات اقتصادی مردم را از طریق مسئولان خواستار شد و افزود: در قالب حماسه اقتصادی باید مشکلات اقتصادی مردم حل شود.

وی همدلی و همبستگی ملت و مسئولان را موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: باید در حمایت از تولیدات داخلی نیز اقدامات و برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تجدید نظر در بخش مصرف به ویژه از سوی مردم را موجب حل بسیاری از مشکلات عرصه اقتصادی عنوان کرد و گفت: توجه به تولیدات داخلی موجب خلق حماسه‌ای بزرگ در این زمینه می‌شود.

وی بر ضرورت استفاده مردم از تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: تا زمانی که از تولیدات داخلی به نحو مطلوبی استفاده نشود، صنعت کشور در بخش‌های مختلف توسعه مطلوب نمی‌یابد.

اسماعیلی تقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی را موجب تولید مطلوب کالاهای داخلی دانست و گفت: در صورت توجه به تولیدات داخلی از وابستگی‌های خارجی کاسته می‌شود.

وی عدم وابستگی به سایر کشورها را منوط به توجه به تولیدات داخلی و خلق حماسه اقتصادی عنوان کرد و گفت: باید مردم و مسئولان در کنار هم به خلق حماسه اقتصادی کمک کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عدم وابستگی به نفت را از دیگر راهکارهای خلق حماسه اقتصادی برشمرد و گفت: باید از هر نوع وابستگی به صنعت نفت در کشور کاسته شود.

وی با بیان اینکه خلق حماسه نیازمند توجه و همکاری همگانی است، یادآور شد: دشمن از هر فرصت و ظرفیتی برای توطئه علیه نظام اسلامی استفاده می‌کند.

انتهای پیام/73003/ج40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول