اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کمیسیون اصل 90 در مجلس عنوان کرد

ضرورت خلق حماسه در 4 انتخابات پیش رو

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار انتخابات پیش رو در سال جاری اهمیت خلق حماسه توسط مردم را نشان می‌دهد.

ضرورت خلق حماسه در 4 انتخابات پیش رو

ضرغام صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: امسال چهار انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌ها و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در بعضی از حوزه‌ها برگزار می‌شود و همین امر اهمیت حضور مردم در این چهار انتخابات سرنوشت‌ساز را نشان می‌دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری یکی از ابعاد خلق حماسه سیاسی را در موضوع انتخابات می‌دانند.

نماینده کمیسیون اجتماعی در کمیسیون اصل 90 مجلس اضافه کرد: چند سال اخیر مقام معظم رهبری نامگذاری سال‌ها را بر اساس نیاز جامعه انجام داده‌اند چنانکه برای چند سال پیاپی محور تمام نامگذاری‌ها اقتصادی بود، اما امسال علاوه بر بحث حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی را نیز مطرح کردند.

این مسئول تصریح کرد: حماسه سیاسی به حماسه اقتصادی مرتبط است و این دو مکمل یکدیگر هستند.

صادقی خاطرنشان کرد: این جاده دوطرفه بر اساس نیاز جامعه و نقش‌آفرینی مردم طراحی شده است.

به گفته وی، حماسه سیاسی و اقتصادی از آن رو عنوان می‌شود که ضرورت ویژه محسوب شده و به عنوان کاری عمیق و بنیادین پیگیری شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای تحقق این دو محور نیاز به کار جهاد‌گونه است.

وی گفت: برای اینکه سال 92 به حماسه اقتصادی و سیاسی منجر شود باید کارشناسان، نخبگان، مسئولان و اقشار مختلف مردم به تناسب در این کار بزرگ تشریک مساعی داشته باشند.

صادقی ادامه داد: در حماسه‌سازی سرعت عمل نیز مهم است و مسئولان و کارشناسان اجرایی باید در راستای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند و مردم نیز 24 خرداد ماه حماسه‌ای در عرصه انتخابات رقم بزنند.

این مسئول تصریح کرد: هر دستوری که مقام معظم رهبری صادر کنند برای کارشناسان، مسئولان اجرایی، دولتمردان و تمام کسانی که در تصمیم‌سازی‌ها دخیل هستند به عنوان نقشه راه مطرح است و باید جهت‌گیری‌ها در راستای تحقق آن فرامین باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: طبیعی است که برای تحقق نامگذاری امسال قوای سه‌گانه، به ویژه مجلس شورای اسلامی در قالب کمیسیون‌های مختلف دستورالعمل‌های کارشناسانه رهبری را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول