اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مشخص شدن قهرمان

والیبال کاله مازندران و متین ورامین به دیدار هم می‌روند

خبرگزاری فارس: کاله مازندران و متین ورامین دو تیم شهرستانی و شایسته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سال جاری عصر چهارشنبه برای مشخص شدن قهرمان این رقابت‌ها در نخستین بازی فینال به دیدار یکدیگر می‌روند.

والیبال کاله مازندران و متین ورامین به دیدار هم می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، کاله مازندران و متین ورامین دو تیم شهرستانی شایسته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سال 91، عصر چهارشنبه برای مشخص شدن قهرمان این رقابت‌ها در نخستین دیدار فینال به دیدار یکدیگر می‌روند.

کاله در چهارمین تجربه خود در لیگ برتر بار دیگر همانند سال گذشته راهی دیدار فینال شده و در سه دوره حضور گذشته خود نیز دو رتبه سومی، یک مقام قهرمانی در سال 90 و یک مقام سومی در بین تیم‌های برتر حاضر در جام باشگاه‌های والیبال آسیا را در کارنامه خود دارد.

تنها نماینده مازندران برای آمادگی هرچه بیشتر در این دیدار از یک‌شنبه هفته جاری اردویی شش روزه را در سالن ورزشی 12 هزار نفری آزادی تدارک دید.

از نکات جالب توجه این رقابت‌ها حضور دو تیم از بخش خصوصی در فینال این مسابقات است که بار دیگر دست خودروسازان پایتخت کشور را از تصاحب جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها کوتاه کرده‌اند.

کاله مازندران در پایان دور گروهی به رتبه چهارم جدول رده‌بندی دست یافت و متین نیز با کسب جایگاه دوم راهی این رقابت‌ها شد تا با شکست رقبای خود در مرحله پلی‌آف وارد مرحله نهایی و فینال شوند.

بر اساس تصمیم‌گیری شورای لیگ برتر والیبال و با موافقت فدراسیون تمام بازی‌های فینال و رده‌بندی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود و بین تیم‌های صعودکننده به دیدار فینال و رده‌بندی دو دیدار برگزار می‌شود که اگر در نتیجه بازی دو تیم به تساوی رسیدند ست‌شماری و پوئن‌شماری تیم قهرمان را مشخص می‌کند.

اگر تیم‌ها در پوئن‌شماری نیز با یکدیگر مساوی بودند کار در یک ست 15 امتیازی بین دو تیم در ادامه دومین دیدار فینال یا رده‌بندی دنبال شده تا قهرمان لیگ برتر مشخص شود.

شاگردان بهروز عطایی که هم‌اکنون در شرایط ایده‌آل روحی، جسمی و روانی قرار دارند باید فردا در مقابل تفکرات مصطفی کارخانه در ورامین صف‌آرایی کنند تا بار دیگر منتظر باشیم و ببینیم که کفه ترازو به سود کدامیک از نمایندگان ورامین و آمل سنگینی می‌کند.

به گزارش فدراسیون والیبال از ساعت 15 چهارشنبه 23 اسفند امسال نخستین دیدار رده‌بندی بین دو تیم خودروساز پیکان تهران و سایپای البرز در سالن ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران دنبال می‌شود.

در دیدار فینال که از ساعت 17 فردا در همین سالن پیگیری می‌شود دو تیم فینالیست متین ورامین و کاله مازندران به مصاف هم می‌روند.

دومین دیدار دو تیم نیز جمعه هفته جاری 25 اسفند با انجام دیدار رده‌بندی بین دو تیم سایپا البرز و پیکان تهران از ساعت 15 دنبال شده و در دیگر دیدار که قهرمان این رقابت‌ها را مشخص می‌کند از ساعت 17 کاله مازندران با متین ورامین پیکار می‌کند.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول