اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

جام قهرمانی را برای کاله می‌خواهیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: تمام تلاش ما این است تا با شکست متین ورامین در دیدار فینال همانند سال گذشته با جام قهرمانی لیگ برتر والیبال به آمل آمده و عیدی به یادماندنی برای مردم داشته باشیم.

جام قهرمانی را برای کاله می‌خواهیم

بهروز عطایی شامگاه سه‌شنبه  قبل دیدار حساس مرحله نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با نبرد کاله مازندران مقابل متین ورامین در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران همراه است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: با توجه به اینکه آخرین بازی‌های لیگ برتر والیبال را پیش‌رو داریم با اطلاعات کامل و کافی تیم‌ها مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

وی افزود: بازی مقابل متین سخت و مشکل است ما نیز شناخت کافی از این تیم ورامینی داریم و بر اساس اطلاعات خود نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده و برطبق آن تدابیری می‌اندیشیم.

عطایی با اعلام اینکه به همین منظور از ابتدای هفته جاری در تهران اردو زدیم و تمریناتی را در سالن 12 هزار نفری آزادی داریم، تصریح کرد: بازیکنان ما از لحاظ وضعیت روحی، روانی و جسمانی در وضعیت خوبی به سر می‌برند و تمام تلاش ما این است تا با شکست متین ورامین در دیدار فینال همانند سال گذشته با جام قهرمانی لیگ برتر والیبال به آمل آمده و عیدی به یادماندنی برای مردم داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران یادآور شد: براساس نشست تیم‌های لیگ برتری در شورای لیگ قبل آغاز این رقابت‌ها تصمیم‌گیری شد تا دیدار فینال و رده‌بندی در تهران برگزار شده و در دو بازی دنبال شود که همه تیم‌ها این مسئله را تائید کردند.

وی تاکید کرد: اگر بعد از دو بازی دو تیم در پیروزی مساوی شوند تیم قهرمان با ست‌شماری و معدل پوئن مشخص می‌شود و در غیر این صورت در پایان بازی دوم دو تیم یک تک ست 15 امتیازی را انجام خواهند داد که در آن تکلیف قهرمان و تیم سوم مشخص می‌شود.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در پایان گفت: امیدواریم با قهرمانی در لیگ برتر عیدی خوبی را به مردم داده و پاداش هوادارانی را که در هر شرایط سخت و دشواری یار و همراه کاله مازندران بودند با اهدای جام قهرمانی بدهیم.

انتهای پیام/86012/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول