اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

خلق حماسه سیاسی و اقتصادی از طریق رضایت عمومی محقق می‌شود

شهردار قم گفت: خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مد نظر رهبر انقلاب از طریق رضایت مردمی تحقق می‌یابد.

خلق حماسه سیاسی و اقتصادی از طریق رضایت عمومی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم اظهار کرد: تقارن نوروز 92 با ایام فاطمیه سبب شد المان‌هایی متناسب با این موضوعات طراحی و در طرح شهر نصب شوند و همه تلاش شهرداری این بود که شأن فاطمیه و عزاداری حضرت زهرا(س) حفظ شود هرچند نیروی انتظامی و صدا و سیما هم از جمله مراکزی هستند که در این زمینه باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: خاموش کردن نورپردازی‌ها و نصب ریسه‌های مشکی از جمله اقدامات شهرداری در شب شهادت حضرت زهرا(س) بود و برای فاطمیه دوم هم برنامه‌ریزی خاصی صورت گرفته است.

شهردار قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سال 91 همراه با فشارهای اقتصادی بود، گفت: با این وجود و کاهش شدید کمک‌های دولتی، شهرداری قم از طریق حذف ردیف بودجه‌های جاری تا حد امکان توانست هزینه‌های عمرانی را به طور کامل محقق کرده و از توقف پروژه‌ها جلوگیری کند.

وی ادامه داد: نوروز امسال شاهد کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر هستیم و دلیل این امر بهره‌برداری از پارکینگ زائر با ظرفیت 2020 خودرو است که رضایت شهروندان و مسافران را در پی داشته است.

دلبری با اشاره به ممنوعیت نصب چادر و پارک اتومبیل در بخشی از بستر رودخانه (بلوار زائر) عنوان داشت: راه‌اندازی خطوط اتوبوس BRT از مرکز شهر تا شهرک پردیسان در دستور کار قرار دارد.

شهردار قم با بیان اینکه ستاد استقبال از نوروز شهرداری قم از دی ماه سال گذشته با تشکیل 10 کمیته کار خود را آغاز کرده است گفت: سامان‌دهی بوستان‌ها برای اسکان موقت گردشگران و زائران، نظافت و پاکیزه ساختن معابر و خیابان‌ها و اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق به مسافران از جمله کارکردهای این ستاد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بیشتر طرح‌های عمرانی که در چند سال گذشته در قم آغاز شدند امسال به بهره‌برداری خواهند رسید ضمن اینکه شهرداری قم برای به سرانجام رساندن برخی از طرح‌ها بیش از 1400 ملک مسکونی و تجاری را تملک کرده است.

دلبری با تاکید بر تلاش همه مدیران و دستگاه‌ها برای تحقق منویات رهبری بیان داشت: شهرداری قم در همین راستا اقدام به کاهش بودجه جاری تا میزان 16 درصد و افزایش هزینه‌های عمرانی تا 84 درصد کرده است تا به وسیله کسب رضایت عمومی در خلق حماسه اقتصادی و سیاسی سهیم باشد.

شهردار قم گفت: همه ادارات و نهادها از جمله دستگاه‌های نظارتی باید شعارهای سال که توسط رهبر معظم انقلاب تعیین می‌شوند را سرلوحه عملی کارها قرار داده و همه سیاست‌ها را با توجه به رهنمودهای ایشان تعیین کنند.

انتهای پیام/78004/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول