اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

صدور احکام کارگزینی برای فرهنگیان اردبیل / پذیرش ستاد اسکان تا 15 فروردین تمدید شد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از صدور احکام کارگزینی سال 92 تمام فرهنگیان استان اردبیل خبر داد.

صدور احکام کارگزینی برای فرهنگیان اردبیل / پذیرش ستاد اسکان تا 15 فروردین تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، موسی عدالت‌خواه ظهر امروز در جریان بازدید از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار داشت: احکام حقوق و مزایای فرهنگیان استان مطابق با ضریب جدید سال 92 در هفته اول فروردین ماه جاری صادر شده و در پوشه مدیران مدارس قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: احکام حقوق و مزایای فرهنگیان استان بر اساس دستور مقام عالی وزارت و مطابق با بخشنامه وزارتی در هفته اول فروردین ماه جاری در کلیه نواحی و مناطق صادر شد و در پوشه مدیران مدارس قرار گرفته تا در اولین روز بازگشایی مدارس تحویل معلمان شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه از طرف وزارت آموزش و پرورش مدارس در 14 فروردین 92 تعطیل اعلام شده است، یادآور شد: پذیرش میهمانان نوروزی در مراکز اسکان استان تا 15 فروردین تمدید شده و ستادهای اسکان به صورت شبانه‌روزی آماده استقبال از فرهنگیان می‌باشند.

عدالت‌خواه در خصوص آمار اسکان فرهنگیان تا 12 فروردین سال جاری نیز تصریح کرد: تاکنون 59 هزار و 890 نفر روز فرهنگی در استان اردبیل اسکان داده شده‌اند.

این مسئول افزود: این میزان سفر در قالب 5 هزار و 822 خانوار و بیش از 31 هزار و 521 نفر از استان‌های مختلف انجام شده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: تنها در 11 فروردین ماه 5 هزار و 263 نفر روز اسکان فرهنگیان در قالب 482 خانوار و 2 هزار و 770 نفر اتفاق افتاده است.

عدالت‌خواه متوسط ماندگاری مسافران فرهنگی را 1.9 روز اعلام کرد و ابراز داشت: اکثر مسافران فرهنگی از شهرهای اردبیل، سرعین و نیر بازدید کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش احکام کلیه فرهنگیان در هفت روز اول سال جدید صادر و برای ارسال به مدارس سراسر کشور آماده شده و وحید کیارشی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت به دستور وزیر آموزش و پرورش طی بخشنامه روز پنجم فروردین 92 صدور احکام جدید فرهنگیان و پرداخت مطالبات گذشته فرهنگیان را به ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ کرده بود.

براساس این بخشنامه ضریب حقوق سال 92 مشمولان قانون خدمات کشوری 966 ریال تعیین و ادارات آموزش و پرورش موظف شده‌اند که ترتیبی اتخاذ کنند تا مطالبات استحقاقی حکمی افراد نظیر ارتقای رتبه، طبقه شغلی و ... را قبل از اجرای افزایش ضریب حقوق آنان صادر کنند.

انتهای پیام/62007/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول