اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه همدان خبر داد

کاهش تصادفات جاده‌ای در راه‌های استان همدان

رئیس پلیس راه استان همدان از کاهش تصادفات جاده‌ای منجر به جرح و فوت طی دو روز ابتدایی سال 92 در راه‌های همدان خبر داد.

کاهش تصادفات جاده‌ای در راه‌های استان همدان

محمد خیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به حجم بالای تردد در راه‌های مواصلاتی استان همدان به دلیل وجود جاذبه‌های تاریخی و دیدنی در سراسر استان همدان و سفرهای نوروزی شاهد کاهش تصادفات و تخلفات جاده‌ای از سوی رانندگان فهیم و مردم با فرهنگ کشورمان در سطح راه‌های استان بودیم.

وی افزود: با توجه به اینکه همدان در مدخل ورودی استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام و همچنین تمام گذرگاه زائرانی که به زیارت عتبات عالیات و از طریق مرز خسروی و مهران عازم کشور عراق هستند قرار گرفته زیر بار ترافیکی زیادی قرار دارد و این موضوع باعث شده تا همکاران ما در پلیس‌راه‌های مستقر در سراسر استان با حساسیت و جدیت بیشتری مأموریت‌های محوله خود را انجام دهند.

رئیس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: در راه‌های مواصلاتی استان از روز نخست فروردین تا پایان شامگاه روز دوم فروردین شاهد ترافیک نیمه سنگینی بودیم که قطعاً از امروز این حجم ترافیکی در مسیرهای ورودی و خروجی راه‌های استان افزایش خواهد داشت.

وی یادآور شد: پلیس راه استان با بهره‌گیری از امکانات لجستیکی و پرسنلی به دنبال نظارت خوبی و تأثیرگذار در جاده‌های استان است تا بتوانیم ضمن تسهیل در روان سازی ترافیکی از بروز حوادث جاده‌ای و تصادف منجر به جرح و فوت جلوگیری کنیم.

خیری اضافه کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش سوانح رانندگی با همکاری دستگاه‌های همکار در بحث امداد جاده‌ای به دنبال ایجاد بستر برای سفر راحت برای رانندگان و شهروندان عزیز که همدان را برای سفر نوروزی خود انتخاب کردند هستیم.

به گفته وی ارتقای فرهنگ مردم، توجه به قوانین رسیدگی به تخلفات رانندگی از سوی رانندگان، رعایت و توجه به هشدارهای پلیس در کاهش سوانح تأثیر خوبی داشته است که این موضوع باعث شده تا کاهش محسوس تخلفات و سوانح رانندگی را شاهد باشیم.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به شلوغ جاده‌ها و احتمال ترافیک سنگین در بین محور‌های مواصلاتی باعث خستگی و بی‌حوصلگی رانندگان شود، خاطرنشان کرد: رانندگی در حین خستگی و خواب‌آلودگی و بی‌توجهی به جلو شایع‌ترین علت بروز سانحه است که با توجه موقعیت راه‌های استان همدان و وجود طبیعت بسیار زیبا رانندگان می‌توانند بعد از ساعتی رانندگی با توقف و رفع خستگی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول