اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز امسال صورت می‌گیرد

توزیع 15 هزار نقشه راه‌های فارس بین مسافران

15 هزار نقشه جدید راه‌های فارس بین مسافران نوروزی این استان توزیع می‌شود.

توزیع 15 هزار نقشه راه‌های فارس بین مسافران

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی این استان، مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار داشت: برای تسهیل در تردد مسافران نوروزی این نقشه‌ها با کیفیتی بسیار خوب در سطح جاده‌های استان فارس بین مسافران توزیع می‌شود.

هوشنگ عشایری در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات صورت پذیرفته راه و شهرسازی فارس در ایام نوروز اشاره کرد و ابراز داشت: 93 اکیپ با حدود 580 ماشین‌آلات و 850 نفر از کارکنان با آمادگی کامل برای اجرای طرح راهداری نوروزی در طول محورهای حوزه استحفاظی حضور دارند.

وی هم‌چنین با اشاره به فعالیت گسترده اداره‌های راه و شهرسازی شهرستان‌های فارس گفت: در شهرستان‌های این استان و در مبادی راه‌های شریانی و اصلی، شعارهای ایمنی نصب شده است.

عشایری گفت: انجام عملیات زیباسازی جاده‌ها، خط‌کشی، عملیات لکه‌گیری، اجرای علائم افقی برروی سطح آسفالت، آشکارسازی نقاط پرحادثه، نصب تابلوهای فسفری و... از جمله اقدامات این اداره کل برای تردد ایمن مسافران نوروزی است.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس، اعزام خودروهای گشت راهداری در برخی از محورها را از دیگر اقدامات عنوان کرد و ادامه داد: استقرار ماشین‌آلات راهداری منقش به پرچم، بنر و پلاکارد، جنب اداره‌های راه و شهرسازی شهرستان‌ها و راهدارخانه‌ها، اطلاع‌رسانی وضعیت جاده‌های این استان، اسکان و پذیرایی از میهمانان نوروزی در محل‌های پیش‌بینی شده و... برخی از اقدامات راه و شهرسازی فارس است که تا آخرین روز از تعطیلات نوروزی ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول