اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی:

زمستان امسال 70 میلیون مترمکعب برف‌روبی در راه‌های خراسان‌رضوی انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: در زمستان امسال عملیات برف‌روبی 70 میلیون متر مکعبی در محورهای مواصلاتی خراسان‌رضوی انجام شد.

زمستان امسال 70 میلیون مترمکعب برف‌روبی در راه‌های خراسان‌رضوی انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا قلندر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمستان امسال عملیات برف‌روبی 70 میلیون متر مکعبی در محورهای مواصلاتی خراسان‌رضوی انجام شد.

وی افزود: در پی بارش‌های شدید روزهای اخیر، این میزان برف‌روبی در جاده‌های استان در چند روز متوالی در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

قلندر خاطرنشان کرد: از هفدهم تا بیستم اسفند ماه در خراسان‌رضوی به منظور بازگشایی محورهای اصلی و فرعی، بیش از 40 میلیون مترمکعب برف‌روبی توسط راهداران در جاده‌های برفی انجام شده است. با کمک نیروهای راهدار، در تمام بازه زمستان امسال بیش از 70 میلیون متر مکعب برف‌روبی و 56 هزار تن شن و نمک در راه‌های حوزه استحفاظی مصرف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی ادامه داد: طبق سال‌های گذشته در هنگام بارش نزولات آسمانی، نیروهای راهدار و پلیس راه با تلاش و همکاری شبانه‌روزی و اجرای عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی در جاده‌ها، آماده خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌های عزیز بودند.

قلندر تصریح کرد: نتیجه فعالیت راهداران بازگشایی راه‌های مواصلاتی در استان در کم‌ترین زمان ممکن بود. یک هزار نفر نیروی انسانی در اجرای عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی در تمام استان همکاری و تلاش کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی افزود: با بیان اینکه 560 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در بخش دولتی و خصوصی در عملیات برف‌روبی از هفدهم تا بیستم اسفند ماه به کار گرفته شد.

بیش از 19 هزار تن شن و نمک در این مدت در راه‌های استان برای اجرای عملیات شن و نمک‌پاشی مصرف شده است.

انتهای پیام/70003/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول