اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگواری:

راه‌های نفوذ دشمن با فرمایشات نوروزی رهبری بسته شد

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات نوروزی خود آن‌چه را که نیاز برای حرکت در مسیر پیشرفت بود، بیان کردند و راه نفوذی برای دشمن در هیچ عرصه‌ای باز نگذاشتند.

راه‌های نفوذ دشمن با فرمایشات نوروزی رهبری بسته شد

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک سال نو اظهار کرد: اگر صدها بار فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز اول فروردین را بشنوم باز هم از شنیدن این‌گونه سخنان گهربار و هوشمندانه و البته قاطعانه سیراب نخواهم شد.

وی با بیان اینکه رهبری هیچ‌گاه بدون مطالعه و آینده‌نگری سخن نمی‌گویند، تصریح کرد: در این مدت بیش از دو دهه زعامت مقام معظم رهبری کلمه به کلمه سخنان معظم‌له قابل تفسیر و تحلیل است و تاکنون سخنی که بدون حکمت و در نظر گرفتن مصلحت ملت باشد، از ایشان نشنیده‌ایم.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر ما مسئولان و نمایندگان و همه کسانی که به لطف استقرار این نظام صاحب جایگاه شده‌ایم در عمل به فرمایشات رهبری عمل می‌کردیم، اکنون به جایگاه واقعی که در چشم‌اندازها به دنبال آن هستیم بدون هزینه کمتر رسیده بودیم.

بزرگواری عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب هم در فرمان نوروزی و هم در سخنان روز اول فروردین مسیر حرکت در یک سال آینده و بلکه یک دهه پیش رو را ترسیم فرمودند، باشد که ما چشم بینا و گوش شنوا داشته باشیم.

نماینده اصولگرای شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را در گرو همت و تلاش همه مردم و به خصوص مسئولان دانست و گفت: مردم همیشه چند قدم جلوتر از مسئولان حرکت می‌کنند و اگر در برخی امور اخلال ایجاد می‌شود نه از جانب مردم بلکه به نوع بصیرت برخی مسئولان برمی‌گردد.

بزرگواری فرمایشات رهبری در ابعاد سیاست خارجی را مهم و راهبردی توصیف کرد و گفت: این نشان دهنده اوج اشراف نظام جمهوری اسلامی بر موضوعات مختلف بین‌المللی است و دشمن اکنون به این نتیجه رسیده که هر خوابی که برای این کشور و مردم دیده، رؤیایی باطل است.

وی با بیان اینکه در هنگامه کنونی و برای تحویل دولت به منتخبی دیگر باید آرامش در جامعه حکمفرما باشد، افزود: همه ما باید از حوادث انقلاب در طول بیش از سه دهه گذشته درس گرفته باشیم و بدانیم که هر گونه حرکت و سخنی که بر مدار انقلاب و نظام نباشد به جز رسوایی برای عاملان آن هیچ ضرری را متوجه نظام نمی‌کند، بلکه این فتنه‌گران هستند که روسیاهی برای آنان بر جای خواهد ماند.

انتهای پیام/2571/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول