اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

100 اکیپ در نوروز بر راه‌های استان کرمانشاه نظارت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: 100 اکی‍پ نظارتی ثابت و سیار پلیس‌ راه استان، راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را زیر ‌پوشش قرار خواهند داد.

100 اکیپ در نوروز بر راه‌های استان کرمانشاه نظارت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار کریم کشوری صبح امروز در جمع خبرنگاران در محل آغاز اجرای طرح نوروزی پلیس‌راه استان کرمانشاه، اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس‌راه استان کرمانشاه از 25 اسفندماه سال‌ جاری آغاز و تا 17 فروردین 92 ادامه خواهد داشت و تمامی نقاط درون‌شهری و برون‌شهری تحت کنترل پلیس‌راه استان کرمانشاه خواهد بود.

وی افزود: ارگان‌های راه و شهرسازی، پایانه‌ها، شهرداری‌ها، هلال‌احمر، اورژانس با مدیریت نیروی انتظامی کرمانشاه در این مدت در کنار پلیس راه استان خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، شعار طرح نوروزی پلیس‌راه استان را کاهش سرعت، آرامش سفر عنوان کرد و گفت: امید است در ایام نوروز سفرهای ایمنی برای مردم فراهم شود و هیچ حادثه‌ای شیرینی این ایام را به کام مردم تلخ نکند.

وی هدف از اجرای طرح نوروزی پلیس‌راه، را کنترل تخلفات حادثه‌ساز و نهادینه‌ کردن بستن کمربند ایمنی دانست.

در ادامه این مراسم، خسرو کوثری نیز اظهار کرد: پلیس‌راه با همکاری دیگر ارگان‌ها طرح ویژه ترافیکی نوروز را اجرا خواهد کرد و امسال تمام تلاش خود را با استفاده از تمامی امکانات در راستای فراهم‌ کردن زمینه سفر بی‌خطر انجام خواهیم داد تا به شادی مردم لطمه وارد نشود.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در ایام نوروز با عمل به شعار کاهش سرعت و آرامش سفر در راستای سفر ایمن تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کوچکترین اشتباه مساوی است با حادثه‌ای بزرگ در رانندگی، خاطر نشان کرد: برخورد جدی با تخلفات حادثه‌ساز سرلوحه کار پلیس در جامه عمل ‌پوشاندن به شعار طرح نوروزی است.

کوثری گفت: در کنترل سرعت از ظرفیت تیم‌های محسوس و نامحسوس پلیس و ظرفیت‌های مردمی استفاده می‌کنیم.

وی مهمترین تخلفات حادثه‌ساز را سرعت غیرمجاز، حرکات مارپیچ، استفاده از تلفن همراه، عدم استفاده از کمربند ایمنی، تجاوز به چپ حرکت با دنده عقب و عدم استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی عنوان کرد.

رئیس‌پلیس‌راه استان کرمانشاه در ادامه به کنترل ویژه پلیس راه استان بر ناوگان حمل ‌و نقل عمومی از جمله اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و سواری‌های بین‌شهری در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: از کوچکترین تخلف و غفلت در رانندگی نخواهیم گذشت.

همچنین حسن فدایی از آمادگی 62 اکیپ با 480 خودرو این اداره کل در ایام نوروز 92 خبر داد و گفت: تمامی راهداری‌های استان کرمانشاه آماده‌اند تا در صورت هرگونه حادثه به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: پایانه‌های استان برای جابجایی مسافران در ایام نوروز آمادگی کامل دارند.

وی در پایان افزود: کار اصلاح جاده‌های استان نیز از چندی پیش شروع شده است.

انتهای پیام/2700/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول