اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد

کشف 2.8 تن چای قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی دشتستان از کشف و ضبط 2.8 تن چای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 2.8 تن چای قاچاق در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، داوود محمودزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امنیت یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه و خواسته‌های مردمی است و در سال‌های اخیر در شهرستان دشتستان تلاش‌های گسترده‌ای را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

وی به رشد شاخص‌های امنیتی در دشتستان اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر شاخص‌های امنیتی این شهرستان رشد داشته و در حال حاضر شهرستان دشتستان از نظر امنیتی در وضعیتی مطلوب قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: کشف و ضبط 2 هزار و 800 کیلوگرم چای خارجی قاچاق در دشتستان یکی از اقداماتی است که با هوشیاری پلیس در این شهرستان شاهد بوده‌ایم.

محمودزاده بیان داشت: ماموران ایست بازرسی شهید صلاحی این میزان چای قاچاق را در هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در بازرسی از یک دستگاه کامیون که از مسیر بوشهر به سمت شیراز در حرکت بود، کشف کردند.

وی یادآور شد: در این ارتباط 200 کارتن 10 کیلوگرمی و 20 کیسه 40 کیلوگرمی چای خارجی با مارک سیلانی و فاقد مجوز به ارزش 420 میلیون ریال به دست آمد.

محمودزاده گفت: متهم به همراه وسیله نقلیه توقیفی و کالای قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز دشتستان منتقل شد.

وی ادامه داد: همکاری مردم با نیروی انتظامی در تامین امنیت پایدار بسیار اثرگذار است و از مردم شریف دشتستان انتظار داریم همچون گذشته با نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول