اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

پیوند مردم با نظام و رهبری ناگسستنی است

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیوند مردم با نظام و رهبری ناگسستنی است.

پیوند مردم با نظام و رهبری ناگسستنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد بعدازظهر امروز در مراسم تحویل سال در گلزار شهدای برازجان اظهار داشت: سال 91 با همه فراز و نشیب‌هایش به پایان رسید و از امروز باید برای موفقیت در سال جدید تلاش کنیم.

وی افزود: ملت مؤمن و مسلمان ایران اسلامی در سال گذشته با وجود سختی‌های زیادی که داشتند هیچ زمانی از نظام جدا نشدند و همواره در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کردند و بدون تردید پیوند مردم با نظام و رهبری ناگسستنی است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرینی در تاریخ انقلاب بود و بار دیگر نشان داد که مردم در دفاع از نظام و رهبری آماده هستند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: در سالی که گذشت به برکت الطاف لایزال الهی و کمک و همت مردم بزرگوار دشتستان خداوند توفیقی عنایت کرد تا به عنوان خادم و وکیل آنها در مجلس شورای اسلامی به خدمت مشغول باشم و بار سنگین امانتی که بر دوش حقیر گذاشته‌اند در حد توان و بضاعت خویش به انجام رسانم.

وی اضافه کرد: خداوند را بر این مهم شاکرم که از حقوق مردم ذره‌ای کوتاه نیامده‌ام و بر سر احقاق حقوق آنها لحظه‌ای سکوت نکرده‌ام و تساهل و تسامحی به کار نبسته‌ام و به فضل خدا این مسیر را تداوم خواهم داد.

این نماینده مجلس با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: مسئولان و مردم باید در راه تحقق شعار سال اهتمام ورزند و نباید کم‌کاری شود.

براساس این گزارش، بعدازظهر امروز همزمان با تحویل سال نو مراسمی در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت سجاد(ع) برازجان برگزار شد.

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان شهرستانی و جمع کثیری از مردم شهرستان در این مراسم روحانی و معنوی حضور داشتند و لحظه تحویل سال نو را در کنار گلستان مطهر شهدا گذراندند.

انتهای پیام/2452/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول