اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

حماسه رفتاری است که اخلاص و ایثار در آن موج می‌زند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: منظور از حماسه رفتاری است که اخلاص و ایثار در آن موج می‌زند.

حماسه رفتاری است که اخلاص و ایثار در آن موج می‌زند

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک سال نو اظهار داشت: توجه به دستورات و منویات رهبری یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و باید تمامی برنامه‌ها و رویکردهای خود را بر این اساس تنظیم کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری سال‌ها، نقشه اصلی و مسیر حرکت مسئولان و مردم برای رسیدن به پیشرفت و اعتلای کشور را ترسیم کرده‌اند.

موسوی‌نژاد بیان داشت: مقام معظم رهبری همواره شرایط کشور را رصد و به‌طور دقیق بررسی می‌کنند و بر اساس شرایطی که در آن قرار داریم، مسیر و نقشه راه را در اختیار مردم و مسئولان قرار می‌دهند و حرکت در این مسیر و نقشه متضمن پیشرفت و اعتلای میهن اسلامی است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به‌نام «حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی» اضافه کرد: در سال جاری تمامی مردم و مسئولان ملزم هستند با توجه به این مهم تمامی اقدامات و رویکردهای خود را برنامه‌ریزی کنند و در تمامی فعالیت‌های خود به این مهم توجه داشته باشند.

این مسئول با تعریف حماسه و تشریح مفاهیم آن، اذعان داشت: حماسه برگرفته از رفتاری است که جهادگونه باشد و مبنای جهادی داشته باشد و در واقع منظور از حماسه، رفتاری است که اخلاص و ایثار در آن موج می‌زند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ایثار و از خودگذشتگی، زمان‌شناسی و تلاش تمام برای رسیدن به هدف از ویژگی‌های حماسه است و در سال جاری تمامی مسئولان کشور باید به آن توجه داشته باشند.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: در طول سه دهه عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم حماسه‌های متعددی برای دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خلق کرده‌اند؛ در دوران دفاع مقدس با وجود تلاش و امکانات دشمنان، امت انقلابی ایران اسلامی با ایستادگی و توکل بر خدا دشمنان را شکست دادند و عزت و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی را به جهانیان ثابت کردند.

وی افزود: در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شاهد بودیم که با وجود تبلیغات و تفرقه‌افکنی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، مردم چگونه پرشورتر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل در صحنه حاضر شدند و تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در مقاطع متعدد مردم حماسه‌های فراوانی را خلق کردند و در سال جدید با توجه به مشکلات و تنگناهای اقتصادی که از قبل از تحریم و برخی از قصورات حوزه مدیریتی به وجود آمد، نیازمند تلاش و همت مضاعفی هستیم.

موسوی‌نژاد یادآور شد: رفتارهای جهادگونه در حوزه سیاسی و اقتصادی توجهی بود که مقام معظم رهبری به ما دادند تا متوجه باشیم، سال 92 را برای رفع مشکلات مردم باید با اتحاد و وحدت برای حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی آغاز کنیم.

وی ادامه داد: در انتخابات خرداد‌ماه 92 باید حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی داشته باشیم و به این مهم توجه داشته باشیم که حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی به معنای یأس و ناامیدی دشمنان است و انتخابات نشانگر اقتدار نظام خواهد بود.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: به شعاری که رهبری در سال جدید مطرح کرده‌اند، باید عمل کنیم تا از لحاظ سیاسی و اقتصادی و از لحاظ ارتقای نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌الملل در ایجاد وحدت و اتحاد بین مردم و مسئولان تلاش کنیم.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول