اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان انجام شد

استقبال از میهمانان نوروزی دشتستان با خرما و محصولات محلی

میهمانان نوروزی دشتستان با خرما و محصولات محلی مورد استقبال قرار گرفتند.

استقبال از میهمانان نوروزی دشتستان با خرما و محصولات محلی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان در آیینی با حضور جمع کثیری از مسئولان دشتستان، نخستین میهمانان نوروزی این شهرستان با محصولات تولیدی دشتستان و گل و نقشه‌های راهنما مورد استقبال قرار گرفتند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این آیین با بیان اینکه دشتستان دارای مردمانی میهمان‌نواز و خونگرم است و همواره میزبانی شایسته برای میهمانان داخلی و خارجی است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به وضعیت مطلوب آب و هوای دشتستان شاهد افزایش تعداد میهمانان نوروزی باشیم و باید از تمام امکانات برای بهبود خدمات‌رسانی به میهمانان بهره ببریم.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت میهمانان و تأمین کالاهای موردنیاز آنها و برخورد مناسب و شایسته از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولان در قبال میهمانان نوروزی است، خاطر نشان کرد: شهرستان دشتستان در واقع دروازه ورودی استان بوشهر به شمار می‌رود و هر ساله به ‌ویژه در ایام عید شاهد حضور جمع کثیری از مسافران از نقاط مختلف کشور به این شهرستان هستیم.

علیرضا خرمی، فرماندار دشتستان نیز با بیان اینکه تمام امکانات دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها برای آسایش مسافران نوروزی در این شهرستان بسیج شده است، ابراز داشت: دشتستان پتانسیل بسیار بالایی در حوزه گردشگری دارد و باید با معرفی ظرفیت‌های گردشگری دشتستان نسبت به افزایش میهمانان و ماندگاری آنها اهتمام ورزیم.

بر اساس این گزارش، مسئولان شهرستان در آیینی با اهدای گل و شیرینی، سوغاتی‌های دشتستان، اقلام فرهنگی و نقشه‌های راهنمای مسافران ورودی به شهر برازجان را مورد استقبال قرار دادند.

فرماندار دشتستان، شهردار برازجان، فرمانده انتظامی دشتستان، رئیس دادگستری، رئیس هلال احمر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج برازجان و جمعی از مردم در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول