اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

فعالیت چشمگیر بازارچه‌های محلی دشتستان در ایام نوروز

فرماندار دشتستان از فعالیت چشمگیر بازارچه‌های محلی در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

فعالیت چشمگیر بازارچه‌های محلی دشتستان در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی صبح امروز در بازدید از کمپ‌های مهمانان نوروزی در برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای جاذبه‌های ارزشمند گردشگری و توریستی است و از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون تعداد زیادی از مهمانان نوروزی از مناطق گردشگری دشتستان بازدید کرده‌اند.

وی افزود: خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی با تلاش همه مسئولان و با همکاری شهرداری‌های دشتستان با کیفیت مطلوبی انجام گرفته است.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: برای افزایش میزان ماندگاری مسافران نوروزی تلاش و فعالیت خوبی صورت گرفته و با برنامه‌ریزی صورت گرفته در این مسیر به موفقیت خوبی نیز رسیده‌ایم.

خرمی تصریح کرد: پارک‌ها و بوستان‌های شهری دشتستان از قبل از تعطیلات تجهیز شدند و در ایام تعطیلات میزبان بیشترین تعداد مسافران هستند.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه 11 بوستان شهری دشتستان میزبان میهمانان نوروزی هستند افزود: سه بوستان شهری والفجر، لاله و آزادی شهیدگنجی در شهر برازجان و هشت بوستان در شهرهای دالکی، سعدآباد، آبپخش، شبانکاره، وحدتیه، کلمه و تنگ ارم میزبان مهمانان نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی هستند.

خرمی از فعالیت چشمگیر بازارچه‌های محلی در ایام نوروز خبر داد و گفت: محصولات کشاورزی و صنایع دستی و سایر اقلام ضروری در ایام تعطیلات نوروزی از طریق این بازارچه‌ها عرضه می‌شود.

وی ابراز داشت: مسافران نوروزی از محصولات کشاورزی و صنایع دستی استقبال بسیار خوبی داشته‌اند و این امر موجبات رونق محصولات کشاورزی شده است.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: تا پایان تعطیلات نظارت لازم را بر کمپ‌های مسافران ادامه می‌دهیم و برای تامین رفاه و امنیت مسافران از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول