اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باباحیدر:

شهر باباحیدر می‌تواند به مقصد گردشگران تبدیل شود

شهردار باباحیدر گفت: باباحیدر یکی از زیباترین شهرهای چهارمحال و بختیاری است که به دلیل برخورداری از پتانسیل‌های غنی می‌تواند به مقصد گردشگران تبدیل شود.

شهر باباحیدر می‌تواند به مقصد گردشگران تبدیل شود

ذبیح‌الله هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: شهر باباحیدر یکی از زیباترین شهرهای استان است که به دلیل برخورداری از پتانسیل‌های غنی می‌تواند به مقصد گردشگران تبدیل شود.

وی با اشاره به جذب گردشگران نوروزی به این شهر گفت: این شهر در یک موقعیت استراتژیک در مسیر شهرستان کوهرنگ قرار گرفته است، این مسئله موجب شده است تا هرساله در ایام نوروز تعداد زیادی از مسافران نوروزی از این شهر بازدید ‌کنند.

هاشمی، دفن بهداشتی زباله را یکی از عمده‌‌ترین مشکلات زیست محیطی این شهر برشمرد و افزود: با افتتاح سد غدیر، مکان فعلی دفن زباله این شهر از حساسیت بسیاری برخوردار شده است، چراکه ممکن است شیرابه حاصل از زباله‌ها در جداره سد نفوذ و آب شرب را آلوده کند.

شهردار باباحیدر تصریح کرد: برهمین اساس طراحی یک مکان جدید برای دفن‌ زباله‌های این شهر ضروری است.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، مکان‌یابی دفن زباله‌های این شهر تعیین و تأیید شده است، برهمین اساس امسال با یافتن محل جدید دفن زباله، مشکل زباله در این شهر به کلی برطرف می‌شود.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه طرح مصوب بافت فرسوده این شهر در دست بررسی است، گفت: در حال حاضر طرح استانداردی از بافت فرسوده این شهر به صورت معین وجود ندارد، با توجه به اینکه طرح جامع تفصیلی باباحیدر در دست اقدام است با مشخص شدن بافت فرسوده این شهر، مردم شهر از مزایای طرح بهره‌مند خواهد شد.

انتهای پیام/68006/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول