اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز نظافت عمومی در اهواز صورت گرفت

بهره‌برداری از 4 دستگاه لایروب و 2 هزار مخزن زباله در اهواز

خبرگزاری فارس: بهره برداری از چهار دستگاه لایروب و 2 هزار مخزن زباله شهرداری همزمان با روز نظافت عمومی در اهواز صورت گرفت.

بهره‌برداری از 4 دستگاه لایروب و 2 هزار مخزن زباله در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، فرماندار اهواز اظهار کرد: در سال جاری در زمینه جمع‌ آوری بازارچه‌های غیر مجاز و احداث بازارچه‌های جدید، جمع آوری احشام سرگردان و راه اندازی میدان دام، بهسازی بازارچه عرضه آبزیان و نظارت بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اقدامات قابل قبولی انجام شده و شاخص‌های بهداشتی اهواز بهبود یافته است.

عبدالعزیز فدعمی افزود: در آستانه سال جدید مراسم روز پاکسازی و نظافت عمومی همزمان با سراسر استان امروز، 23 اسفند ماه در اهواز برگزار شد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این روز نمادین علاوه بر فرهنگ سازی و مشارکت گروه‌های مختلف مردمی، اصناف و دستگاه‌های اجرایی، پاکیزگی شهر در آستانه سال جدید است.

فرماندار اهواز اضافه کرد: پاکسازی ورودی‌ها و قسمت‌های مختلف شهر از جمله پایانه‌ها، بازارچه‌ها و زمین‌های متروکه توسط شهرداری و راه و شهرسازی آغاز شده و با مراسم روز 23 اسفند ماه پایان یافته است.

فدعمی ادامه داد: همچنین در این روز بهره برداری از چهار دستگاه لایروب و 2 هزار مخزن جمع آوری زباله شهرداری و مراسم‌های ویژه‌ای نظیر جشن بازیافت، مراسم شهرداران مدرسه، مسابقات دانش آموزی و رژه ناوگان خدماتی شهرداری برنامه ریزی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با انجام این مراسم با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و اطلاع رسانی به اقشار مختلف مردم در شهر و روستاها، گامی در راستای ارتقای فرهنگ مشارکت در پاکیزگی عمومی برداشته شود.

انتهای پیام/72001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول