اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی اردبیل خبر داد

آتش‌سوزی یک منزل و تخریب 50 مورد مخزن زباله شهری در چهارشنبه سوری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل گفت: از شب گذشته تا صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی منزل گزارش شده که در این آتش‌سوزی خوشبختانه تلفات جانی و صدماتی نداشتیم.

آتش‌سوزی یک منزل و تخریب 50 مورد مخزن زباله شهری در چهارشنبه سوری

آتش پاد موسی فتاحی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد حوادث چهارشنبه سوری اظهار داشت: نیروهای آتش‌نشانی شب گذشته به محل حادثه آتش‌سوزی در منطقه حاج قهرمان اردبیل اعزام شدند که علت حادثه نیز بی‌توجهی خانواده به افتادن شمع روشن و آتش گرفتن خانه بود که بخشی از وسایل و امکانات خانه سوخت، اما به کسی آسیبی وارد نشد.

وی تصریح کرد: البته شب گذشته دو مورد آتش‌سوزی خودروی پراید و پژو را نیز شاهد بودیم که به دنبال گزارش‌های مردمی، مأموران ما به محل اعزام شدند و به سرعت نسبت به خاموش کردن خودروهای آتش گرفته اقدام کردند.

فتاحی به گزارش‌های مردمی مبنی بر آتش‌سوزی یک باب مغازه و خودرو در محله راه کلخوران اشاره کرد و ادامه داد: البته مأموران ما به سرعت به منطقه اعزام شدند، اما به دلیل انفجارها و آتش‌بازی‌هایی که در منطقه برگزار می‌شد امکان رسیدن به محل نبود که با اعزام نیروهای پلیس متوجه شدیم که گزارش ارائه شده صوری بوده است.

این مسئول به مجروحیت و مصدومیت 42 نفر در حوادث چهارشنبه سوری امسال اشاره کرد و بیان داشت: عوامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل در آخرین چهارشنبه سال و در چهار ایستگاه با آماده‌باش کامل انجام مأموریت کرده و به هموطنان ارائه خدمات کردند.

وی با بیان اینکه برای کاهش از حوادث باید فرهنگ‌سازی کرد، اذعان داشت: کاهش خسارت‌ها طی سال‌های گذشته نشان‌دهنده افزایش فرهنگ عمومی در مورد چهارشنبه آخر سال است، اما در هر حال باید با درنظر گرفتن تمام جوانب احتیاط در آماده‌باش کامل بود.

مدیرعامل آتش‌نشانی اردبیل افزود: اکیپ‌های آتش‌نشانی در چهار ایستگاه در ایام نوروز در خدمت هموطنان هستند و ارائه خدمات کرده و سعی می‌کنند در صورت وقوع حوادث ناگوار به سرعت در منطقه حاضر شوند.

فتاحی در پایان با بیان اینکه در چهارشنبه سوری با توجه به تراکم ترافیک در سطح شهر، همکاری شهروندان با مأموران آتش‌نشانی ضروری است، تصریح کرد:‌ در بیشتر مواقع اتفاق افتاده که یک دقیقه زودتر رسیدن به محل حادثه از خسارت کلان جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/62003/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول