اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه شوشتر خواستار شد

تلاش برای تحقق نامگذاری سال / سال قبل برای اقدامات تولید ملی با تاخیر انجام شد

خطیب جمعه شوشتر خواستار تلاش همه‌جانبه برای تحقق نامگذاری سال شد و گفت: سال قبل اقدامات برای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تاخیر انجام شد.

تلاش برای تحقق نامگذاری سال / سال قبل برای اقدامات تولید ملی با تاخیر انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوشتر اظهار کرد: باید برای تحقق شعار سال ‌جاری تلاش بیشتری به کار بسته شود.

وی اضافه کرد: نامگذاری سال در یک دهه اخیر ابتکار مقام معظم رهبری است که باعث معطوف شدن توجهات به مهم‌ترین اقدامات در هر سال می‌شود.

*سال 91 دیر اقدام شد

خطیب جمعه شوشتر تصریح کرد: در سال 91 برای تحقق اهداف نامگذاری سال دیر اقدام شد و در این باره باید کوشید تا در سال‌جاری فرصت از دست نرود.

وی با اشاره به برخی فرمایشات مقام معظم رهبری در نوروز سال ‌جاری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری اعلام داشتند که «در نیمه دوم سال این مسیر برای تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با ابلاغ سیاست‌های کلی ریل‌گذاری شد» و این یعنی تاخیر که رهبری با لحنی مهربانانه از آن سخن به میان ‌آوردند.

*شعار سال‌های گذشته را نیز نباید فراموش کرد

سلیمانی ادامه داد: نباید شعار و نامگذاری سال‌های گذشته را فراموش کرد و به این دلیل باید همه تلاش خود را برای تحقق این اهداف عالیه نظام به کار برد.

وی همچنین عنوان کرد: نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی تنها به دلیل حساسیت موجود در سال 91 است و باید برای گذر از شرایط موجود و رسیدن به شرایط ایده‌آل رهبری معظم انقلاب تلاش مضاعفی را به کار بست.

انتهای پیام/72006/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول