اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کردستان:

تحقق حماسه سیاسی باعث کاهش فشارهای بین‌المللی می‌شود

رئیس دانشگاه پیام‌نور کردستان تحقق حماسه سیاسی را منجر به خلق حماسه اقتصادی و کاهش فشارهای بین‌المللی بر کشور ذکر کرد.

تحقق حماسه سیاسی باعث کاهش فشارهای بین‌المللی می‌شود

ایوب مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی حماسه اقتصادی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با نگاه و برنامه ویژه‌ای چندسالی است که حول محور اقتصادی سال را نامگذاری می‌کنند.

وی تصریح کرد: رهبری امسال را حماسه اقتصادی نام نهادند چراکه حرکت در راستای برنامه‌های اقتصادی در کشور از سنوات گذشته آغاز شده بود و امسال استمرار دستاوردها و تلاش‌های صورت گرفته شده است.

وی با اشاره به عناوین سال‌های 89 تا 91 اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی،تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان کرد: با نامگذاری حماسه اقتصادی برای سال جاری شاهد اتفاق ویژه‌ای در کشور در این حوزه خواهیم بود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کردستان به بعد سیاسی عنوان شعار امسال اشاره و اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاریخ 24 خردادماه امسال منجر به خلق حماسه سیاسی در کشور خواهد شد.

مرادی تحقق حماسه سیاسی را موجب کاهش فشارهای بین‌المللی بر ایران اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: محقق شدن حماسه سیاسی زمینه ایجاد حماسه اقتصادی را هم در پی خواهد داشت.

وی بر ایجاد و زمینه شکل‌گیری حماسه سیاسی و اقتصادی توسط مسئولان تاکید کرد و افزود: دانشگاه در رابطه با تبیین راهبردها و ارائه راهکارهای لازم برای تحقق و عملی شدن شعارهای سال همواره تلاش و در این راستا نقش مؤثری را ایفا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که موجب دلگرم شدن مردم و حضور یکپارچه آنها در انتخابات و سایر عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور می‌شود رفتار مسئولانه و پاسخگو بودن مدیران است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کردستان ادامه داد: محققان، پژوهشگران و دانشمندان ایرانی هم در رابطه با ایجاد زمینه‌های لازم برای خودکفا شدن و خلق حماسه اقتصادی نقش پررنگی دارند که باید مسئولان امکانات و شرایط موردنیاز را برای این گروه فراهم کنند.

مرادی به بیان میزان تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی پرداخت و گفت: در بحث ارائه راهکارها و تبیین راهبردهای شعار سال در دانشگاه پیام‌‌نور استان تحقیقات مناسبی ارائه شد و این روند امسال نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از تلاش‌های مسئولان در سال گذشته ترغیب مردم به خرید و مصرف کالاهای داخلی بود که با توجه به شرایط  حاکم بر کشور این امر به نحو مطلوبی محقق شد.

وی در پایان با بیان اینکه هر گروه و نهادی برای تحقق شعارهای سال وظیفه خاصی برعهده دارند، اضافه کرد: دانشگاه به عنوان یک نهاد علمی ارائه راهکار تأثیرگذار به مسئولان را برعهده دارد و مدیران نیز وظیفه اجرایی کردن این راهکارها را دارند.

انتهای پیام/79003/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول