اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدشت:

12 فروردین عید ملی و مذهبی ایرانیان است

امام جمعه پلدشت گفت: 12 فروردین عید ملی و مذهبی برای ملت بزرگ ایران اسلامی قلمداد می‌شود.

12 فروردین عید ملی و مذهبی ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت، حجت‌الاسلام نقی دوزدوزانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: در این روز تاریخی ملت بزرگ کشورمان برای استقرار حکومت مبتنی بر دیانت شتافته و با آغوش باز دین مبین اسلام را پذیرفتند لیکن تا امروز نیز توفیق حراست از رای خود و حمایت از نظام را داشته‌‌اند.

وی پیروزی انقلاب و استقرار حکومت اسلامی را محصول همبستگی و همدلی دانست و گفت: برای اینکه انقلاب اسلامی همچنان پویا و سرافراز بوده و بر حکومت‌های منطقه تاثیر بگذارد و بر توسعه دامنه بیداری اسلامی موثر واقع شود لازم است ملت و مسئولان اتحاد خود را حفظ کرده و همانند یک الگو برای سایر ملت‌ها عمل کنند.

دوزدوزانی این روز را یک عید بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب عنوان کرد و افزود: همه ملت ایران اسلامی اعم از اصناف، دانشجویان و فرهنگیان باید برای تحکیم اتحاد و همدلی خود گام بردارند زیرا تنها در این صورت است که شیرینی و حلاوت این عید بزرگ در کام‌شان ماندگار می‌شود و توفیق‌های بیشتری می‌توانند به دست آورند.

امام جمعه پلدشت با اظهار به اینکه ملت ما به حد بالایی از رشد سیاسی و فکری دست یافته‌اند، افزود: حضور اقشار مختلف جامعه در رویدادهای مهم سیاسی و آئین‌های ملی مذهبی مانند انتخابات، راهپیمایی 22 بهمن و .. نشان‌دهنده بلوغ فکری آنها است به ویژه اینکه آگاهانه و به صورت داوطلبانه در این آئین‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه روز طبیعت 13 فروردین قرار گرفته‌ایم، از نحس خوانده شدن این روز توسط عده‌ای انتقاد کرد و اظهار داشت: همه روزها یوم‌الله هستند و خداوند هیچ روزی را برای مخلوقات خود نحس و ناپسند قرار نمی‌دهد لیکن تنها مسئله‌ای که روز و شب انسان را تیره و تار می‌کند معصیت و نافرمانی خداوند است که باید دقت کنیم در این مسیر گام برنداریم.

انتهای پیام/61002/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول