اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قصرشیرین:

قو‌ی‌ترین سازمان اطلاعاتی دنیا متعلق به جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قصرشیرین گفت: قو‌ی‌ترین سازمان اطلاعاتی و امنیتی دنیا متعلق به جمهوری اسلامی ایران است که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اداره می‌شود.

قو‌ی‌ترین سازمان اطلاعاتی دنیا متعلق به جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، حجت‌الاسلام علی ملکی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان قصرشیرین به فیلم تخیلی آرگو، ساخت آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: در روزهای گذشته در آمریکا یک فیلم ضد ایرانی جایزه اسکار گرفت که موضوع این فیلم ضد ایرانی روایتی هالیوودی از واقعه تسخیر سفارت‌خانه آمریکا به دست دانشجویان ایرانی در جریان وقوع انقلاب اسلامی ایران و فرار 6 دیپلمات آمریکایی به‌دست یکی از ماموران سیا از ایران است.

وی افزود: در این فیلم تخیلی که محصول کمپانی صهیونیستی برادران وارنر است، چیزی جز تخریب چهره اسلام، مسلمانان و ایرانیان مشاهده نمی‌شود.

امام جمعه قصرشیرین با اشاره به اینکه ارزش این فیلم برای آمریکای‌ها به‌قدری است که همسر اوباما این فیلم را شایسته اسکار دانسته، افزود: تحلیل‌گران این فیلم را یک فیلم سیاسی و ضد ایرانی دانسته‌اند.

وی هدف از ساخت و پخش این فیلم را نشان دادن قدرت نداشته، اطلاعات جاسوسی و امنیتی سازمان سیا به دنیا دانست و گفت: با همین هدف است که از بین تمام کشورها ایران را انتخاب کرده‌اند.

ملکی خاطر نشان کرد: قو‌ی‌ترین سازمان اطلاعاتی و امنیتی دنیا متعلق به جمهوری اسلامی ایران است که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اداره می‌شود.

خطیب جمعه قصرشیرین از اهداف دیگر فیلم ضد ایرانی آرگو را زیر سؤال بردن اعتقادات دینی، به‌خصوص تخریب چهره شیعیان دانست و اظهار داشت: آمریکایی‌ها با ساخت این فیلم می‌خواهند ایرانیان و شیعیان را متجاوز و جنایت‌کار نشان دهند.

وی با تاکید به اینکه آمریکا می‌خواهد با تخریب چهره ایران و نشان دادن ایران به‌عنوان یک کشور متجاوز، حق مسلم ایران در دست‌یابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را زیر سؤال ببرد، افزود: دشمنان این نظام بدانند امت اسلامی با رهبری و هدایت پیامبرگونه حضرت امام خامنه‌ای، دشمنان اسلام و ایران را زیر قدم‌های استوار خود له می‌کنند.

ملکی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، ادامه داد: دشمنان ایران بدانند اگر ایران بخواهد سلاح هسته‌ای بسازد، هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع آن شود، اما در اعتقادات ما ساخت سلاح هسته‌ای حرام است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان باید همواره و در همه حال به لطف خداوند امید داشته باشد و این موضوع زمینه‌ای برای بخشش از جانب خداوند متعال است.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول