اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شیروان:

12 فروردین برگ زرینی در تاریخ بشریت است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شیروان یوم‌الله 12 فروردین را برگ زرینی بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های استقلال‌طلبانه و آزادی‌خواهانه تاریخ بشری اعلام کرد.

12 فروردین برگ زرینی در تاریخ بشریت است

حجت‌الاسلام جعفر یونسی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: 12 فروردین روز وحدت ملی ایرانیان و روز استقلال‌طلبی واقعی ملت غیور و رشید ایران اسلامی و روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود است.

وی افزود: بی‌تردید این روز که به فرموده امام راحل (ره) یوم‌الله است از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه‌پرسی مردمی و تعیین نوع و شکل حکومت در جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیروان تصریح کرد: اینک همزمان با موج بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی نشانه‌هایی از اندیشه‌های والای انقلاب اسلامی را به وضوح مشاهده می‌کنیم، بنابراین باید در جهت توسعه مفاهیم اعتقادی ایرانی و اسلامی بیش از پیش حرکت کرد.

وی در پایان ابراز داشت: امیدوارم جامعه فرهنگی، مذهبی، مساجد و جوانان ما بتوانند با بهره‌گیری از ابزارهای فرهنگی و زبان گویای هنر، آرمان‌های بلند ملت‌های مسلمانان را فریاد زده و رسالت خویش را در عرصه معرفی ابعاد گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به انجام رسانند.

انتهای پیام/63002/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول