اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر ستاد مرکزی سفرهای کشور عنوان کرد

تورهای قزوین‌گردی از شناسه‌های معرفی شهر به گردشگران

ناظر ستاد مرکزی سفرهای کشور تورهای قزوین‌گردی را یکی از شناسه‌های معرفی شهر به گردشگران خواند و گفت: برگزاری تورهای قزوین‌گردی به معرفی شهر و استان به گردشگران کمک می‌کند.

تورهای قزوین‌گردی از شناسه‌های معرفی شهر به گردشگران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین، عبدالوحید فیاضی ناظر ستاد مرکزی سفرهای کشور ضمن ابراز خرسندی از برنامه‌های مدون استان قزوین گفت: تنوع فعالیت‌های فرهنگی در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در این استان بسیار منسجم بوده و تمامی معاونت‌های ستاد با همراهی هم به ارایه خدمات به گردشگران می‌پردازند.

وی خدمات اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی شهر را عالی ارزیابی کرد و افزود: نخستین بخش از پذیرایی مسافران در نوروز بحث اطلاع‌رسانی مناسب به گردشگران است که در استان قزوین این امر به خوبی محسوس بوده و راهنمایان هم در مبادی ورودی و هم در شهر حضور داشته و به مسافران در امر اسکان، بازدید راهنمایی لازم را ارایه می‌دهند.

فیاضی فعالیت شهرداری را در امر نظافت، شادابی و تزئین شهر خوب دانست و اظهار داشت: همکاری شهرداری در استان قزوین مشهود بود و تزئینات شهر و میادین با تنوع بسیار جذاب بوده و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی و سوغات نیز به امر جذب گردشگر و پر کردن اوقات فراغت کمک فراوانی کرده ‌است.

ناظر ستاد مرکزی سفرهای کشور ادامه داد: معاونت اسکان و پذیرایی ستاد در این استان با استقرار راهنمایان سیار که در مبادی ورودی شهرها و مراکز اطلاع‌رسانی حضور دارند کار راهنمایی مسافران به مراکز اسکان را انجام می‌دهند.

فیاضی تورهای قزوین‌گردی را یکی از شناسه‌های معرفی شهر به گردشگران خواند و تصریح کرد: برگزاری تورهای قزوین‌گردی به معرفی شهر و استان به گردشگران کمک کرده و مسافران نوروزی می‌توانند به همراه یک راهنمای خبره ضمن آشنایی با قزوین از دیدار سایت‌های تاریخی این کهن شهر لذت ببرند.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول