اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری استان کردستان:

یک واحد خدماتی ـ رفاهی در منطقه نمونه گردشگری آبیدر پلمپ شد

معاون گردشگری استان کردستان گفت: یک واحد خدماتی ـ رفاهی در منطقه نمونه گردشگری آبیدر سنندج پلمپ شد.

یک واحد خدماتی ـ رفاهی در منطقه نمونه گردشگری آبیدر پلمپ شد

آرمان وطن‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: ارائه خدمات نامناسب و عدم رعایت استانداردهای تعریف شده در واحد مربوطه دلیل پلمپ این واحد خدماتی رفاهی بود.

به گفته معاون گردشگری استان کردستان، این واحد که در منطقه نمونه گردشگری آبیدر سنندج قرار دارد، با همکاری مدیریت نظارت بر اماکن عمومی، به مدت یک ماه پلمپ شد.

وی خاطرنشان کرد: در نوروز امسال، نیاز به توسعه بخش گردشگری، بهبود و افزایش کمی و کیفی بخش اقامتگاه‌های مسافران، هتل‌ها، میهمانسراها و خانه‌های استیجاری و بهبود واحدهای پذیرایی بین‌راهی از برنامه‌های این سازمان است.

وطن‌دوست عنوان کرد: در این راستا و با توجه به توسعه زیرساخت‌های استان از فعالیت 12 واحد غیرمجاز بین‌راهی که در مسیر سنندج به مریوان فعالیت می‌کردند، جلوگیری به‌عمل آمد.

وی افزود: استان کردستان یکی از منحصر به فردترین استان‌های کشور در مقوله جاذبه‌های فرهنگی است چراکه در این استان برخلاف سایر مناطق کشور هنوز عوامل فرهنگی و تاریخی در زندگی مردم جاری است و با وجود پیشرفت‌های روزافزون صنعت و هجوم فرهنگ‌های غربی و بیگانه، خوشبختانه فرهنگ بومی این منطقه به علت ریشه‌های عمیق و باستانی، پویاتر از گذشته به حیات خود ادامه می‌دهد.

استان کردستان به علت دارا بودن شرایط خاص فرهنگی از قبیل زبان، لباس و پوشش، جشن‌ها و مراسم رقص، موسیقی و صنایع‌دستی گردشگرپذیر است و این را می‌توان در آمار گردشگران نوروزی مشاهده کرد.

گفتنی است، کردستان، سرزمین مهرورزی و ارائه فرهنگ ناب ایرانی است که در جهان شناخته شده است و تأثیرات شگرفی بر فرهنگ‌های همجوار خود گذاشته است.

انتهای پیام/79001/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول