اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خواستار برخورد جدی با متخلفان شد

میوه شب عید اردبیل از میدان تره‌بار تهران سردرآورد

استاندار اردبیل از برخورد قاطع و جدی با متخلفان فروش سهمیه میوه شب عید استان اردبیل در میدان میوه و تره‌بار تهران خبر داد.

میوه شب عید اردبیل از میدان تره‌بار تهران سردرآورد

اکبر نیکزاد امروز در حاشیه جلسه کمیسیون تنظیم بازار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما از دستگاه‌های ذیربط به ویژه صنعت، معدن و تجارت خواسته‌ایم تا عاملان این تخلف را شناسایی و معرفی کنند تا در چارچوب قانون با آنها برخورد جدی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه برخی اقدامات و حرکت‌های شناسایی افراد متخلف و ریشه‌یابی در این زمینه شروع شده که امیدواریم با به ثمر نشستن آنها در خصوص ابعاد این تخلف اقتصادی با مردم سخن بگوئیم.

مردم نباید مرغ را با قیمت بالای 6 هزار تومان بخرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری استان اردبیل از توزیع مرغ گرم به قیمت حداکثر 6 هزار تومان خبر داد و اضافه کرد: هرگونه فروش بالاتر از این نرخ قابل قبول نیست و مردم می‌توانند گزارشات خود را به دستگاه‌های نظارتی اعلام کنند.

نیکزاد به محدودیت عرضه گوشت حمایتی 14 هزار تومان و آغاز توزیع ظرف روزهای آینده خبر داد و بیان داشت: قرار است با ذبح دام وارداتی گوشت حمایتی توزیع شود، اما قرار نیست در همه قصابی‌ها این گوشت به مردم عرضه شود.

وی با یادآوری اینکه امسال تعداد مسافران ورودی به استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و ستاد تسهیلات در بقعه شیخ‌ صفی‌الدین اردبیلی فعالیت خود را انجام می‌دهد، گفت: ستاد تنظیم بازار در کنترل قیمت ارزاق عمومی و به ویژه حل مشکل عرضه میوه، گوشت مرغ و گوشت قرمز و همچنین نان جلسه خود را برگزار کرده و با هماهنگی‌های انجام شده قرار است در دور دوم سفرها معایب و مشکلات برطرف شود.

استاندار اردبیل از عرضه میوه شب عید تا 15 فروردین در چهار ورودی شهر اردبیل شامل میدان بسیج، علی‌آباد، علی سرباز و وحدت اردبیل خبر داد و افزود: تا 15 فروردین ماه عرضه میوه ادامه خواهد داشت و این عرضه به صورت کیلویی خواهد بود.

نیکزاد به افزایش 15 نانوایی به مجموع نانوایی‌های کشیک در این ایام در اردبیل و سرعین اشاره کرد و اظهار داشت: با این افزایش امیدواریم مشکل خاصی در توزیع نان مورد نیاز مردم به وجود نیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس ستاد تسهیلات سفر استان اردبیل در پایان ابراز داشت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قرار است بر تعداد پزشکان کشیک و درمانگاه‌های فعال در تعطیلات نوروزی افزوده شود.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول