اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خبر داد

توزیع میوه شب عید قم در 45 جایگاه

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در 45 جایگاه عرضه مستقیم کالا در سطح شهر قم در حال توزیع است.

توزیع میوه شب عید قم در 45 جایگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی‌پور اظهار کرد: هیچ گونه مشکلی برای تأمین میوه‌های شب عید مردم وجود ندارد و امسال 3 هزار و 500 تن میوه در قم توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه میزان میوه عرضه شده در ایام تعطیلات نوروزی در سطح استان بیشتر از سال گذشته خواهد بود بیان کرد: این در حالی است که سال گذشته 3 هزار و 300 تن سیب و پرتقال در 23 روز در قم توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: میوه‌های عرضه شده کاملا ایرانی است و هیچ میوه خارجی در این چادرها عرضه نخواهد شد.

وی در ادامه خواستار خرید منطقی مردم در هر نوع نیاز برای عید نوروز 92 شد و افزود: میوه با کیفیت بسیار عالی به قیمت مصوب توزیع شده و نظارت کامل بر روند توزیع وجود خواهد داشت.

عالی‌پور تأمین سیب و پرتقال برای میوه شب عید مردم را از وظایف این اداره کل عنوان کرد و گفت: موز یک میوه خارجی است و تخصیص ارز دولتی برای تأمین این میوه اقدامی صحیح، اقتصادی و عقلانی نخواهد بود.

وی تصریح کرد: امسال نیز بنا به کشش و نیاز بازار و حضور مسافران در استان قم چادرهای عرضه میوه در مسیرهای پرتردد  فعال خواهند بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به انجام بازرسی‌های مداوم و پیگیرانه اشاره کرد و افزود: مردم می‌توانند هر گونه تخلفات در فروش و قیمت‌ها را به شماره 124 اطلاع دهند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول