اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت همدان خبر داد

آغاز توزیع میوه شب عید در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به آغاز عرضه میوه شب عید در همدان گفت: قیمت میوه شب عید در همدان نسبت به استان‌های همجوار کمتر است.

آغاز توزیع میوه شب عید در همدان

سعید سیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه عرضه میوه شب عید در همدان آغاز شده است، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از 24 اسفند‌ ماه کار توزیع میوه شب عید در سطح استان آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

وی میوه شب عید را شامل سیب و پرتقال دانست و ادامه داد: پرتقال با قیمت یک‌هزار و 350 تومان و سیب با قیمت یک‌هزار و 450 تومان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه میوه شب عید بیش از حد کفاف بازار تأمین شده است، افزود: از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: در شهرستان‌های استان نیز کار عرضه میوه شب عید آغاز شده و مردم می‌توانند با قیمت مصوب نسبت به خریداری میوه اقدام کنند.

سیاری از کیفیت خوب میوه‌های خریداری شده سخن گفت و افزود: قیمت میوه شب عید در همدان نسبت به استان‌های همجوار، استان‌های مرکزی و حتی استان‌های شمالی و غربی پایین‌تر است.

وی در پایان سخنانش از عرضه مرغ منجمد با قیمت 4 هزار و 600 در شهر همدان خبر داد و ابراز داشت: در شهرستان‌ها با قیمت 4 هزار و 700 تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/89002/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول