اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت بهار خبر داد

توزیع 120 تن میوه شب عید در شهرستان بهار

خبرگزاری فارس: رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار با اشاره به توزیع 120 تن میوه در سطح شهرستان گفت: 20 عامل توزیع میوه شب عید در شهرستان بهار فعالیت می‌کند.

توزیع 120 تن میوه شب عید در شهرستان بهار

علی‌صفدر فلاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه کار نظارت بر بازار شهرستان بهار با قدرت در حال انجام است، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کار عرضه میوه شب عید در شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه کار توزیع از 25 اسفند آغاز شده و تا 29 اسفند ادامه دارد، گفت: 70 تن پرتقال و 50 تن سیب در سطح شهرستان برای مردم مهیا شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار افزود: قیمت پرتقال یک هزار و 350 تومان و قیمت سیب یک هزار و 450 تومان است.

وی با بیان اینکه 9 عامل توزیع میوه در شهرستان بهار فعالیت می‌کند، ابراز داشت: چهار عامل در لالجین و چهار مورد نیز در صالح‌آباد کار توزیع میوه را انجام می‌دهند.

فلاح در بخش دیگری از سخنانش از توزیع 390 تن برنج در سطح شهرستان در طول سه ماه اخیر خبر داد و گفت: توزیع مرغ منجمد در طول یک ماه نیز 65 تن مرغ بوده است.

وی در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در سطح شهرستان، از استقبال مردم از این نمایشگاه سخن گفت و افزود: مردم در مدت برگزاری این نمایشگاه با تخفیف 15 درصدی اجناس و مایحتاج مورد نیاز خود را تهیه کردند.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول