اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

لجبازی‌های سیاسی مصداق تشنج‌آفرینی در جامعه است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی لجبازی‌های سیاسی را از مصادیق تشنج‌آفرینی در جامعه دانست.

لجبازی‌های سیاسی مصداق تشنج‌آفرینی در جامعه است

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: میزان پایبندی افراد و گروه‌های سیاسی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مصالح نظام، با رفتار آنان سنجیده می‌شود نه با  ادعاهایشان.

وی حفظ آرامش جامعه و پرهیز از اعمال تشنج‌زا تا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را، یک نیاز راهبردی برای کشور دانست و افزود: کسانی که بخواهند با اعمال خود وحدت و انسجام ملی را خدشه دار ساخته و مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهند نمی‌توانند ادعای وفاداری به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی را داشته باشند.

وی حضور حداکثری مردم در رویدادهای سیاسی و اجتماعی کشور را نماد مردم سالاری دینی و باعث نشاط و پویایی جامعه اعلام کرد و افزود: تمام تلاش دشمنان و رسانه‌های وابسته به آنان در این است که با عملیات تبلیغاتی و روانی، آینده‌ای تیره و نامشخص را در انتظار جمهوری اسلامی ایران نشان دهند و از این طریق حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را کمرنگ کنند.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، زیرسئوال بردن سلامت انتخابات و لجبازی‌های سیاسی را از مصادیق تشنج آفرینی در جامعه اعلام کرد و گفت: ممکن است برخی‌ها این موضوع را رسما اعلام نکنند ولی با ایجاد شبهه در جایگاه و اختیارات نهادهای قانونی کشور و یا انجام اعمال غیرمتعارف و طرح شعارهای انحرافی در حوزه اعتقادات و فرهنگ، به دنبال پیاده کردن اهداف سیاسی باشند.

این فعال رسانه‌ای تاکید کرد: به تناسب افزایش قدرت و امکانات جمهوری اسلامی ایران، تهدیدات دشمنان نیز در بحث جنگ نرم افزایش یافته و پیچیده‌تر شده است و قطعا در روزها و هفته‌های آینده شاهد تلاش گسترده و متنوع آنان برای ایجاد بحران‌های سیاسی و اقتصادی در کشور خواهیم بود.

شایق، خط قرمز فعالیت‌های سیاسی افراد و گروه‌ها را عدم همراهی آنان با اهداف دشمنان ملت ایران اعلام کرد و افزود: هر کس از این خط عبور کند، صلاحیت و شایستگی مسئولیت و ایفای نقش در ارکان نظام جمهوری اسلامی را از دست خواهد داد.

انتهای پیام/60002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول