اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آرزوهای خوب برای ورزش اصفهان در سال 92

چهارمین قهرمانی سپاهان و بقای ذوب‌آهن در لیگ برتر، تکرار قهرمانی گیتی‌پسند در جام باشگاه‌های آسیا، بازگشت دوباره هندبال سپاهان و افتتاح ورزشگاه نقش جهان مهم‌ترین آرزوهای ورزشی اصفهان برای سال جدید را تشکیل می‌دهند.

آرزوهای خوب برای ورزش اصفهان در سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سال 91 با همه خوبی‌ها و بدی‌هایش برای ورزش اصفهان به پایان رسید تا چشم انتظار اتفاقات خوب برای ورزش دیار زنده رود در سال 92 باشیم.

در سال 91 ورزش اصفهان درخشش خاصی را از سوی ورزشکارانش شاهد نبود، اما در مقابل تیم‌های اصفهانی با چند قهرمانی ارزشمند افتخارات خوبی را برای ورزش اصفهان رقم زدند که به شاخص‌ترین آن یعنی قهرمانی تیم سپاهان در لیگ برتر یازدهم و قهرمانی گیتی پسند در جام باشگاه‌های آسیا می‌توان اشاره کرد.

در روزهای ابتدایی سال 92 نگاهی به مهم‌ترین آرزوهای ورزشی اصفهانی‌ها در سال جدید داریم:

* قهرمانی تیم سپاهان و ابقا ذوب‌آهن

تیم سپاهان سال 91 را با رده دومی لیگ برتر فوتبال به پایان برد و در چهار هفته باقی مانده از لیگ به عنوان یک مدعی مطرح است. سپاهان که در سه دوره گذشته لیگ به عنوان قهرمانی دست یافته، در صورتی که بتواند برای چهارمین بار این عنوان را به خود اختصاص دهد، رکورد تازه‌ای را در فوتبال ایران برپا می‌کند.

تیم ذوب‌آهن نیز که در لیگ دوازدهم ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شده، چهار هفته فرصت دارد تا با کسب پیروزی‌های متوالی برای بقا در لیگ برتر دور خیز کند.

ذوبی‌ها باید نهایت تلاش خود را در هفته‌های باقی مانده لیگ برای حفظ جایگاه چهاردهمی انجام دهند تا با صعود به مرحله پلی‌آف شانسشان را برای باقی ماندن در لیگ برتر به حداکثر ممکن برسانند.

البته درخشش سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا نیز نکته‌ای است که نباید از ذهن دور شود، زیرا این تیم یک سابقه نایب قهرمانی در آسیا را در کارنامه‌اش دارد و جای قهرمانی در قاره کهن در کلکسیون افتخارات این تیم خالی است.

* تکرار قهرمانی گیتی پسند

تیم فوتسال گیتی پسند در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال توانست به طور معجزه آسایی به قهرمانی دست پیدا کند تا یکی از خاطرات خوب اصفهانی‌ها در سال کهنه رقم بخورد. این تیم سال گذشته توانست در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و تکرار این عنوان در دوره جدید می‌تواند خبر مسرت بخشی برای ورزش دوستان اصفهانی باشد.

* بازگشت دوباره هندبال سپاهان

در روزهای پایانی سال 91 اتفاق بدی برای ورزش اصفهان رخ داد و باشگاه سپاهان که دستش از قهرمانی در لیگ برتر هندبال بازمانده بود، تیم هندبالش را منحل اعلام کرد.

تیم هندبال سپاهان در شرایطی منحل شد که این باشگاه در طول سال‌های گذشته به عنوان بازوی اصلی فدراسیون عمل کرده و بیشترین بازیکن ملی‌پوش و قهرمانی را در اختیار داشت. انحلال هندبال سپاهان به هیچ عنوان خبر خوبی برای ورزش اصفهان محسوب نمی‌شود و بازگشت دوباره این تیم به لیگ برتر هندبال و مدعی شدن دوباره‌اش، رخداد بزرگی برای ورزش اصفهان است.

* تکمیل ورزشگاه نقش جهان

برای اصفهانی‌ها سال‌هاست که بهره‌برداری از ورزشگاه نقش جهان به آرزویی بزرگ تبدیل شده است، اما به نظر می‌رسد در سال 92 این حرکت به سرانجام نهایی برسد. ورزشگاه نقش جهان در ردیف پروژه‌‌های مهر ماندگار قرار گرفته و باید تا پایان دولت دهم تکمیل شود، از این رو امیدواری زیادی وجود دارد که این آرزو امسال به تحقق برسد.

* آرزوهای خوب برای ورزش اصفهان

تعطیل نشدن تیم‌های ورزشی اصفهان در لیگ‌های مختلف از جمله آرزوهایی است که ورزش دوستان برای سال جدید دارند و انتظار می‌رود تیم‌های اصفهانی در رشته‌های مختلف مدعی قهرمانی باشند.

همچنین آرزو می‌کنیم ورزشکاران اصفهانی در میادین بین‌المللی بیش از امسال درخشش داشته باشند و با برطرف شدن مشکلات مالی، ورزش اصفهان پویایی و تحرک لازم را پیدا کند و مهم‌تر از همه اینکه سایه حاشیه از ورزش اصفهان دور شود.

انتهای پیام/63006/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول