اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای بصیرت‌افزایی انتخاباتی انجام می‌شود

برگزاری سلسله نشست‌های دانش‌آموزی «بصیرت و معرفت سیاسی» در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان همدان از برگزاری سلسله نشست‌های دانش‌آموزی «بصیرت و معرفت سیاسی» در همدان در راستای بصیرت‌افزایی انتخاباتی خبر داد.

برگزاری سلسله نشست‌های دانش‌آموزی «بصیرت و معرفت سیاسی» در همدان

مجید مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به طرح سیمای علمی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌‌آموزان اظهار داشت: در راستای تحقق این هدف برنامه‌ریزی‌هایی برای دانش‌آموزان انجام شده که از جمله آن برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان دوره راهنمایی و متوسطه است.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری امتحانات نیز با همکاری و هماهنگی معاونت پژوهشی بوعلی اردوی یک‌روزه‌ای را در دو روز مجزا برای خواهران و برادران دانش‌آموز در نظر گرفته‌ایم.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان همدان عنوان کرد: 60 نفر از اعضای هیئت مرکزی انجمن‌های اسلامی مدارس راهنمایی و دبیرستان دخترانه و 70 نفر از اعضای هیئت مرکزی انجمن‌های اسلامی مدارس دبیرستان پسرانه در طرح سیمای علمی از آزمایشگاه‌های دانشگاه بوعلی بازدید کردند.

وی افزود: پس از انجام بازدیدهای طرح سیمای علمی، دانش‌آموزان در تشکل‌های دانشجویی حاضر شده و با مباحث و فعالیت‌های فرهنگی ـ دانشجویی نیز آشنا می‌شوند و در گروه‌های 15 نفری در تشکل‌های دانشجویی چون انجمن‌های اسلامی دانشجویی حضور می‌یابند.

مجیدی با اشاره به تفاهمنامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با نهاد رهبری دانشگاه نیز اظهار داشت: پس از این‌که دانش‌آموزان ما فارغ‌التحصیل می‌شوند و به دانشگاه راه می‌یابند اطلاعاتشان در اختیار نهاد رهبری دانشگاه قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرستان همدان نیز با بیان این‌که پس از تعطیلات نوروز بحث هیئت‌های مدرسه‌ای در زمینه ایام فاطمیه دوم را در برنامه کاری داریم، تصریح کرد: بر اساس این طرح، 90 مدرسه راهنمایی و دبیرستان دخترانه و پسرانه در سطح شهرستان همدان در ایام فاطمیه هیئت مدرسه‌ای خواهند داشت.

وی افزود: در راستای اجرای طرح هیئت‌های مدرسه‌ای در شهرستان همدان با همکاری مؤسسه تبلیغی آینده‌سازان مبلغانی برای پرسش و پاسخ دینی به این مدارس اعزام خواهند شد.

مجیدی با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: در راستای بصیرت‌افزایی انتخاباتی، سلسله نشست‌های دانش‌آموزی با عنوان «بصیرت و معرفت سیاسی» در سطح مدارس همدان برگزار می‌شود تا بر این اساس دانش‌آموزانی که به سن رأی رسیده‌اند برای حضور آگاهانه در انتخابات حاضر شوند.

به گفته وی، در سلسله نشست‌های دانش‌آموزی «بصیرت و معرفت سیاسی» در همدان معیارهای کاندیدای اصلح با حضور اساتید و کارشناسان مسائل سیاسی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/89004/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول