اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

سال 92؛ توسعه همه جانبه پلدختر است

فرماندار پلدختر گفت: در سال جدید برنامه‌های متعددی برای شکوفایی همه جانبه پلدختر وجود دارد، افزایش مراکز آموزش عالی و ایجاد دانشکده فنی حرفه‌ای و دانشگاه علمی کاربردی از اهم این برنامه‌ها است.

سال 92؛ توسعه همه جانبه پلدختر است

 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی عصر امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر در سال 91 با تبریک سال نو به همه ملت ایران خصوصا مردم پلدختر گفت: طی سه سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در ایجاد و راه‌اندازی مراکز آموزش عالی در پلدختر انجام شده است.

وی با عنوان اینکه زمینه‌ساز توسعه هر منطقه وجود مراکز آموزش عالی است، تصریح کرد: بخش اعظم کارهای صورت گرفته در ایجاد مراکز آموزش عالی مرهون زحمات نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی و استاندار لرستان است.

رشیدی افزود: مجوز ایجاد دانشکده فنی حرفه‌ای در پلدختر صادر شده و به شرط آماده شدن فضای مناسب این مرکز در شهر معمولان راه‌اندازی می‌شود.

وی از اخذ موافقت ایجاد دانشگاه علمی کاربردی در پلدختر خبر داد و گفت: این دانشگاه مهر ماه امسال دانشجو می‌پذیرد.

فرماندار پلدختر افزود: با ایجاد این مراکز آموزشی چهار رشته دانشگاهی دیگر به رشته‌های دانشگاه‌های پلدختر اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه 54 تعاونی مشاغل خانگی به بانک‌های عامل جهت اخذ تسهیلات معرفی شدند، اظهار داشت: با ایجاد تعاونی‌ها پلدختر از اعتبارات جدید بهره‌مند می‌شود.

رشیدی مهم‌ترین سفرها به شهرستان پلدختر را سفر معاون وزیر جهاد کشاورزی و معاون صنایع کشور دانست و گفت: در این سفرها اقدامات بسیار مهمی برای شهرستان انجام گرفت که واگذاری 121 هکتار از اراضی ملی به کشاورزان، تصویب و جایگزینی کارخانه لاستیک سازی به جای کارخانه فولاد پلدختر و اختصاص اعتبار به کارخانه سیمان از اهم این اقدامات بود.

وی از مطالعه بخش اعظم زیست محیطی پالایشگاه  پلدختر خبر داد و گفت: قرار است، به همراه مدیرکل محیط زیست لرستان برای موافقت مجوز زیست محیطی به تهران سفر کنیم، ولی تاکنون این اتفاق صورت نگرفته است.

فرماندار پلدختر در خصوص پروژه آبی کردن دشت جایدر گفت: سه میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در هفته گذشته اختصاص یافته است.

انتهای پیام/85009/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول