اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

سخنان رهبری دشمنان نظام و انقلاب را خلع سلاح کرد

امام جمعه قیدار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز نخست سال و در جوار مرقد امام هشتم گفت: سخنان رهبری دشمنان نظام و انقلاب را خلع سلاح کرده است.

سخنان رهبری دشمنان نظام و انقلاب را خلع سلاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، حجت‌الاسلام علی طهماسبی ظهر امروز در نخستین خطبه نماز جمعه شهر قیدار سال جدید شمسی را به همه ملت ایران و به ویژه مردم همیشه در صحنه خدابنده تبریک گفت.

وی با بیان اینکه با فرا رسیدن بهار باید به قدرت لایزال الهی پی ببریم، افزود: آغاز بهار و فرا رسیدن سال جدید و دگرگونی طبیعت زمینه پی بردن به قدرت الهی است.

امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه نباید در هیچ لحظه‌ای از زندگی خداوند را از یاد ببریم، افزود: نباید خداوند متعال را در هیچ لحظه‌ای از شادی و نشاط و غم و اندوه از یاد ببریم و همیشه خداوند متعال را اطاعت کنیم چراکه هر روزی که معصیت خداوند در آن روز نباشد عید است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی و حضور گردشگران در مناطق مختلف کشور تصریح کرد: باید با میهمانان و گردشگران نوروزی رفتار خوبی داشته باشیم تا آنها اوقات خوبی را در شهر ما بگذرانند.

 طهماسبی در ادامه با توصیه بر بازاریان و اصناف از آنها خواست با میهمانان نوروزی با انصاف برخورد کنند، چراکه برخورد خوب با آنها تاثیر خوبی خواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در نخستین روز سال جدید در مرقد مطهر امام هشتم شیعیان جهان تصریح کرد: سخنان رهبری جان‌بخش و روح‌افزا بود.

خطیب جمعه قیدار در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد: سخنان رهبری بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را خلع سلاح کرد و کارساز نبودن تهدیدها و تحریم‌های دشمنان را بر همگان به اثبات رساند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران دشمنان را به زانو در آورده و آنها را در رسیدن به اهدافشان مایوس و ناامید کرده است.

 طهماسبی در ادامه با اشاره به سالروز حمله وحشیانه مزدوران رژیم شاه به مدرسه فیضیه قم، عملیات غرورآفرین فتح‌المبین را گرامی داشت و از شهدای گرانقدر تجلیل کرد.

وی افزود: عزت و سربلندی امروز نظام و انقلاب مدیون خون شهداست و همه باید قدردان ایثارگری شهدا باشیم.

انتهای پیام/2308/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول