اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به 5 زبان دنیا

سخنرانی مقام معظم رهبری در روز نخست فروردین‌ماه کتاب می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: کتاب سخنرانی مقام معظم رهبری در روز نخست فروردین‌ماه در کمتر از 24 ساعت به پنج زبان دنیا چاپ و منتشر می‌شود.

سخنرانی مقام معظم رهبری در روز نخست فروردین‌ماه کتاب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در حرم‌ مطهر رضوی اظهار کرد: برنامه‌های تبلیغی، مذهبی و فرهنگی حرم مطهر رضوی در نوروز سال 1392 جمعاً شامل 650 جلسه سخنرانی و بیان احکام در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی است.

وی ادامه داد: جلسات سخنرانی حرم مطهر رضوی در بخش‌های مختلف شامل 406 جلسه سخنرانی و بیان احکام برای عموم زائران، 91 سخنرانی و بیان احکام برای زائران غیرایرانی و 152 سخنرانی در اتاق‌های گفت‌وگویی اینترنتی حرم مطهر به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی با سخنرانی حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی، سیدحسین قمی، سیدحسین مومنی، مهدی ماندگاری، فلاح‌زاده و راشدیزدی برگزار می‌شود.

حسینی ادامه داد: ویژه‌برنامه مناجات با معبود در نیمه‌شب‌های نوروز 92 برای عموم زائران با مناجات‌‌خوانی و مدیحه‌سرایی سعید حدادیان، مهدی سماواتی، مجید بنی‌فاطمه و محمود کریمی در رواق امام خمینی (ره) در حرم‌ مطهر رضوی در ایام نوروز برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: قرائت 330 ادعیه و زیارت شامل زیارت امام‌ رضا (ع) و زیارت امین‌الله در  اماکن متبرکه حرم‌ مطهر در این ایام برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری حدود 800 جلسه حلقه عمومی و تخصصی معارف رضوی با موضوعات فقهی، تربیتی، اعتقادی و تدبر در قرآن و روزانه 40 جلسه در اماکن متبرکه حرم‌مطهر رضوی از دیگر برنامه‌های این ایام محسوب می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: سلسله جلسات اهالی بهشت با موضوعات آداب زندگی اسلامی، تحولات معنوی انسان، ویژگی‌های زندگی خدامحور و نقش خوش‌خلقی در استحکام بنیان خانواده با سخنرانی حجت‌الاسلام تراشیون، حسینی قمی، ماندگاری و عباس ولدی در رواق دارالهدایه در راستای آموزش‌های کلیدی به جوانان و نوجوانان تشکیل می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: کتاب سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع هزاران نفر از زائران بارگاه منور رضوی در روز نخست فروردین‌ماه سال 92 با عنوان فیض حضور با تیراژ 12 هزار جلد به زبان‌های فارسی، اردو، آذری، عربی و انگلیسی منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کتاب سخنرانی‌ مقام معظم رهبری برای بیش از 10 هزار مشترک غیرایرانی در پنج قاره جهان نیز به صورت پست الکترونیک ارسال می‌شود، ادامه داد: منویات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید و آیت‌الله سیداحمد خاتمی با موضوع شرح خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) از چهارم تا هشتم فروردین‌ماه سال 92 در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی اجرا می‌شود.

حسینی اظهار کرد: پوشش تصویری یکپارچه سخنرانی مقام معظم رهبری در روز نخست فروردین‌ماه و مراسم تحویل سال با تصویربرداری مشترک در 49 نقطه از اماکن متبرکه بارگاه منور رضوی از جمله اقدامات مهم در سال جاری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/70018/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول