اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دعوت تولیت آستان قدس از مردم برای حضور در سخنرانی رهبری

خبرگزاری فارس: تولیت آستان قدس رضوی از مردم انقلابی مشهد، حضرات آیات، علمای اعلام، روحانیت معظم، خانواده‌ معزز شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان دعوت کرد تا در سخنرانی روز نخست فروردین مقام معظم رهبری شرکت کنند.

دعوت تولیت آستان قدس از مردم برای حضور در سخنرانی رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در پیام آیت‌الله عباس واعظ طبسی به مناسبت سخنرانی مقام معظم رهبری در طلیعه سال جدید آمده است: سپاس و ستایش خدای را که نعمت ولایت و امامت را به ما ارزانی داشت و ایران اسلامی و سرزمین خراسان را به وجود مضجع مطهر حضرت رضا (ع)، این کانون نور و معرفت و معنویت متبرک و منور ساخت و راه‌یابی از امامت جامعه اسلامی و رهبری فقهای صالح و مجاهدان با بصیرت و زمان‌شناس را ادامه آن مسیر نورانی قرار داد.

این پیام اضافه می‌کند: در این برهه حساس از تاریخ که شاهد به ثمر نشستن تعالیم انبیای الهی و دست‌رنج اولیای معصومین (صلوات الله و سلامه علیهم اجمعین) و بیداری شکوهمند امت اسلامی و فروریختن کاخ استبداد مستکبران و زورگویان هستیم، حضور آحاد مردم عزیز ایران اسلامی در صحنه و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مهمی همچون راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات و پشتیبانی از ولایت فقیه روز به روز و بیش از پیش نمایان می‌شود.

این پیام می‌افزاید: تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: به یاری خداوند متعال و در پرتوی اندیشه‌های بلند امام راحل عظیم‌الشأن (رضوان الله تعالی علیه) و زعامت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همت بلند مردم، به زودی شاهد سرنگونی بازماندگان طواغیت زمان هستیم و زمینه‌ ظهور منجی بشریت و تشرف به محضر مقدس آن حضرت (ارواحنا فداه) انشاء‌الله فراهم می‌شود.

در این پیام آمده است: بسیار خرسندیم که همه ساله در آغاز سال، دیار شهیدان و پایتخت معنوی ایران، با شمیم روح‌نواز حضور امام جامعه اسلامی و خلف صالح معمار کبیر انقلاب آمیخته است و امت اسلامی نقشه راه خویش را در فرمایشات مقام عظمای ولایت متجلی می‌بیند.

این پیام اضافه می‌کند: بدین‌وسیله ضمن عرض خیر مقدم به محضر رهبر عزیز و گران‌قدرمان، از امت مسلمان و مردم مؤمن و انقلابی مشهد مقدس، به‌‌ویژه حضرات آیات، علمای اعلام، روحانیت معظم، خانواده‌ معزز شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، اصناف و یکایک برادران و خواهران دینی و عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی دعوت می‌کنم روز پنج‌شنبه اول فروردین‌ماه 1392، ساعت 15:30 برای دیدار با رهبر فرزانه‌ انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّ ظله العالی) در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی حضور پیدا کنند.

این پیام می‌افزاید: مردم با شرکت در سخنرانی رهبر معظم انقلاب از فیوضات این مراسم معنوی و باشکوه بهره‌مند شده و در جوار بارگاه ملکوتی ولی‌نعمت‌مان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با آرمان‌های امام راحل و مقام عظمای ولایت تجدید بیعت و بار دیگر با حضور حماسی خود دشمنان اسلام و قرآن را ناامید کنند.

انتهای پیام/70009/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول