اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

مدیران مواظب باشند برخلاف عدالت و منویات رهبری رفتار نکنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گچساران گفت: مدیران استانی مواظب باشند بر خلاف عدالت و منویات رهبری رفتاری صورت نگیرد و حقوق شهرستان‌ها رعایت شود.

مدیران مواظب باشند برخلاف عدالت و منویات رهبری رفتار نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سیدامین‌الله حجازی امروز در جمع مدیران این شهرستان با تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب و روز پرستار با بیان این‌که حضرت زینب(س) به فاطمه صغرا مشهور است؛ اظهار کرد: نام ایشان(زینب) در لغت به معنای زینت دهنده پدر است که بعد از مقام حضرت فاطمه‌ زهرا(س) هیچ بانویی مقام حضرت زینب(س) را ندارد.

عید غدیر خم  مطابق با عید نوروز برگزار شد

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به تطابق روز عید غدیر خم با عید نوروز باستانی گفت: امام صادق(ع) می‌فرمایند روزی که امام علی(ع) در حج‌الوداع توسط پیامبر اکرم(ص) به عنوان ولی و جانشین انتخاب شد، تصادفا با عید نوروز مصادف شد.

حجازی تأکید کرد: روزی که امام علی(ع) به عنوان جانشین پیامبر اکرم(ص) انتخاب شد روز عید نوروز و باستانی ایرانیان بود و امام صادق(ع) نیز در زمینه اهمیت این روز می‌فرماید که ما در روز عید نوروز منتظر فرج امام عصر(عج) هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش ارائه شده در زمینه توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های گچساران و این‌که این اعتبارات به ادارات گچساران از جمله میراث فرهنگی و صنایع گردشگری گچساران اختصاص یافته اما در جای دیگری در استان هزینه شده است، ابراز داشت: این موضوع برای من سئوال است  اعتباری که مربوط به اداره‌ای در یک شهرستان باشد، چگونه در محل دیگری به غیر از آن شهرستان هزینه می‌شود.

ولی فقیه در رأس حکومت نباشد، آن حکومت طاغوتی است

حجازی با بیان این‌که اگر ولایت فقیه در رأس حکومتی نباشد آن حکومت حکومت طاغوتی است، افزود: مشروعیت نظام وابسته به خداوند بوده و ولی فقیه نیز مجری اوامر خداوند است.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: اگر ولی فقیه در رأس حکومتی باشد آن حکومت، حکومت شرعی و دینی است و اگر ولی فقیه نباشد آن حکومت هیچ فرقی با حکومت طاغوتی ندارد.

حجازی یادآور شد: وقتی که رأس نظام که دلیل مشروعیت نظام است فریاد می‌زند به داد محرومان، فقرا و نیازمندان برسید مخالفت با این فرمان حرام است و اگر چنین شود فردای قیامت تخطی‌کنندگان از فرمان جانشین امام عصر(عج) باید جوابگوی عملکرد خود باشند.

وی با بیان این‌که چرا در برخی موارد تجمیع ایجاد می‌شود، عنوان داشت: چرا روستاها تخلیه می‌شود و تجمیع صورت می‌گیرد، جواب سئوال این است که بی‌عدالتی سبب تخلیه و تجمیع روستاها می‌شود.

حجازی خطاب به مدیران مسئول استانی گفت: مواظب باشید خلاف عدالت رفتار نشود و از توجیه و فرافکنی پرهیز شود که قابل پذیرش نیست.

امام جمعه گچساران با بیان این‌که اگر کسی از بنده سئوال کرد جواب وی را بدون هیچ واهمه‌ای، شفاف و محکم و بدون پرده خواهم داد، تأکید کرد: حقوق شهرستان‌ها رعایت شود تا هم عدالت رعایت شود و هم برخلاف منویات مقام معظم رهبری عمل نشود.

انتهای پیام/82014/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول