اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

سیاست‌های کلی نظام باید بر اساس شعار سال برنامه‌ریزی شود

امام جمعه زنجان گفت: سیاست‌های کلی نظام باید بر اساس شعار سال برنامه‌ریزی و تدوین شود.

سیاست‌های کلی نظام باید بر اساس شعار سال برنامه‌ریزی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در نخستین خطبه نماز‌جمعه سال 1392 شهر زنجان، سال جدید را به همه مردم ایران تبریک گفت.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم ملت ایران در سال جدید ایام خوب و خوشی را داشته باشند، تصریح کرد: امیدوارم سال جدید سال پر خیر و برکت و توام با موفقیت برای همه مسلمانان و ملت ایران باشد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، ادامه داد: باید سیاست‌های کلی نظام بر اساس شعار سال برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه همه باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند، اظهار داشت: تلاش در راستای تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی وظیفه همه مردم و مسئولان است.

خاتمی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب خاطرنشان کرد: دشمنان تاکنون نتوانسته‌اند به حول و قوه الهی و ایستادگی و مقاومت ملت ایران به خواسته‌های شوم خود برسند.

وی ادامه داد: دشمنان تاکنون نتوانسته‌اند ملت ایران را به زانو در بیاورند و این ملت ایران بوده‌ که دشمنان را تسلیم کرده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دولت آمریکا در مقابل ملت ایران تنها یک راه دارد و آن کنار گذاشتن دشمنی است، گفت: دشمنان نظام و انقلاب باید بدانند که هرگز با دشمنی نمی‌توانند به خواسته‌های شوم خود برسند.

انتهای پیام/2308/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول