اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم خبر داد

وضعیت نیمه سنگین عبور و مرور در محورهای مواصلاتی قم

رئیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: عبور و مرور در محورهای مواصلاتی قم در وضعیت نیمه سنگین قرار دارد.

وضعیت نیمه سنگین عبور و مرور در محورهای مواصلاتی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، فریدون ترکاشوند با اشاره به وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان قم اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون با همکاری نیروهای مردمی و پرسنل راهور مشکلی در عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به وجود نیامده است.

وی با بیان اینکه عبور و مرور در محورهای مواصلاتی قم در وضعیت نیمه سنگین است گفت: با استقرار نیروهای راهور در محور‌های مواصلاتی قم عبور و مرورها مورد کنترل بوده و هیچ گونه خللی تاکنون در وضعیت عبور و مرور قم به وجود نیامده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم با بیان اینکه در روزهای آینده تعطیلات عبور و مرور در محورهای مواصلاتی قم افزایش خواهد یافت افزود: خوشبختانه با همکاری مردم و مسافرین حادثه خاصی در محورهای استان رخ نداده و روند تردد در محورهای استان مطلوب است.

ترکاشوند با اشاره به کاهش 20 درصدی تخلفات خاطرنشان کرد: در تعطیلات سال جاری سعی شده بیشتر تخلفات زوار استان به صورت ارشادی بررسی شود.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در رانندگی خاطرنشان کرد: امیدواریم رانندگان گرامی توصیه‌های ایمنی در رانندگی را رعایت کرده و در زمان خستگی از رانندگی خودداری نمایند.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول