اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

توسعه پایدار از مسیر امنیت می‌گذرد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان، توسعه این استان را مرهون امنیت پایدار دانست و گفت: توسعه در سایه امنیت امکان‌پذیر است.

توسعه پایدار از مسیر امنیت می‌گذرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد عصر امروز در مراسم آغاز طرح تفکیک مأموریت‌های 110 از واحدهای پلیس پیشگیری راهنمایی و رانندگی و پاسگاه‌های شهرستان زنجان با اشاره به توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت داخلی اظهار داشت: این آسایش و آرامش مورد نیاز جامعه در همه کشور فراهم است.

ابراز رضایت از ناجا

وی به تلاش ارگان‌های مسئول در برقراری امنیت موردنیاز جامعه اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی به عنوان مسئول مستقیم این حوزه خوب عمل کرده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ایران یکی از امن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود، اضافه کرد: مدعیان دموکراسی و امنیت در جهان کنونی هر روز با یک چالش امنیتی مرتبط با جان و مال مردم خود روبه‌رو هستند.

ایران پیشگام مبارزه با موادمخدر

وی با اشاره به ارزیابی‌های جهانی منطبق با استانداردها تصریح کرد: ایران کشور مقدم در مبارزه به سوداگران مرگ در جهان کنونی محسوب می‌شود.

رئوفی‌نژاد به تهدید امنیتی خواندن موادمخدر اشاره کرد و اذعان داشت: ایران بهای سنگین و کلانی را در راه مبارزه با این سوژه خانمان‌سوز پرداخت کرده و می‌کند.

پرداخت هزینه کلان برای امنیت

وی افزود: وضعیت امنیت کنونی در ایران با همه شاخص‌های استاندارد و مورد قبول جهان برجسته است که این با پرداخت هزینه‌های فراوان به دست آمده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: با توجه به نسبی بودن امنیت، این موضوع به صورت مستمر پیگیری و ارزیابی می‌شود.

زنجان یکی از امن‌ترین استان‌ها

وی با بیان اینکه استان زنجان طی چهار تا پنج سال گذشته یکی از امن‌ترین استان‌ها بوده است، ادامه داد: این مهم به مدد تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی ممکن شده است.

رئوفی‌نژاد، زنجان را کریدور عبور موادمخدر و قاچاق کالا به مرکز کشور عنوان کرد و گفت: این مسئله آثار مخرب امنیتی به همراه دارد.

وی تأکید کرد: زنجان خاکریز و خط قرمز خلاف و خلافکاری محسوب شده و این استان اجازه نفوذ خلافکاران را به مرکز کشور نمی‌دهد.

استاندار زنجان در پایان توسعه استان را مرهون امنیت پایدار دانست و اضافه کرد: توسعه در سایه امنیت امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول