اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی تشریح کرد

جزئیات قانون جلوگیری از نفوذ ایران در آمریکا

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی جزئیات قانون جلوگیری از نفوذ ایران در آمریکا را تشریح کرد.

جزئیات قانون جلوگیری از نفوذ ایران در آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ولی‌الله غلامی پیش از ظهر امروز در جلسه تحلیل مسائل سیاسی در بیرجند اظهار کرد: هم‌اکنون پیشرفت‌های نظام اسلامی شامل مرکزیت فکری ایران، پیشرفت‌های علمی و فناوری، بحث اطلاعاتی، نفوذ سیاسی و بین‌المللی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ اراده‌ها است، ادامه داد: دشمنان با ماهواره قصد هجوم به ملت ایران را دارند و وقتی که شبکه‌های ما در دنیا قطع شد ایرانی‌های با اراده خود تعداد پنج کانال را 36 هزار کیلومتر بالاتر از زمین حمایت کردند.

تحریم هواپیما ایران را 40 سال جلو انداخت

کارشناس مسائل سیاسی کشور چالش‌های نظام اسلامی را بحث هسته‌ای و تحریم دانست و افزود: در بحث تحریم بنزین دشمن فکر می‌‌کند که ملت ایران را تحریم کرده اما فشارهای اقتصادی سبب درون‌گرایی و خود اقتصادی ایران شد و همچنین تحریم هواپیما ایران را 40 سال جلو انداخت.

غلامی اضافه کرد: رئیس اداره اطلاعات آمریکا در کنگره گزارش داد و گفت ایران بازیگری نوظهور در عرصه سایبری است و اگر ایران به ما حمله سایبری کند ما با حمله هسته‌ای جواب می‌دهیم.

وی تصریح کرد: در حمله سایبری ایران آنقدر قوی شده که اگر بخواهد حمله کند آمریکا را نابود می‌کند.

جزئیات قانون جلوگیری از نفوذ ایران در آمریکا

کارشناس مسائل سیاسی کشور اذعان داشت: در پیشرفت‌های اطلاعاتی، ایران 16 نهاد اطلاعاتی دارد.

وی با اشاره به قانون جلوگیری از نفوذ ایران در آمریکا عنوان کرد: این قانون دو برداشت دارد نخست اینکه به وزارت خارجه آمریکا ماموریت داده شده که طی شش ماه برنامه‌ریزی کند که چگونه می‌توان جلوی نفوذ ایران را در آمریکای لاتین گرفت.

کارشناس مسائل سیاسی کشور متذکر شد: برداشت دوم قانون جلوگیری از نفوذ ایران در آمریکا را می‌توان این طور تحلیل کرد که به امنیت داخلی آمریکا ماموریت داده می‌شود که ساز و کار برنامه خود را بیاورد که جلوی نفوذ ایران را در مرز مکزیک و کانادا بگیرند.

انتهای پیام/2248/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول