اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه صدر بازار اصفهان:

امروز برخی کشورهای آمریکای لاتین افکار امام (ره) و رهبری را پذیرفته‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه صدر بازار اصفهان گفت: امروز ما با برخی از کشورهای آمریکای لاتین که مسلمان هم نیستند، همراه هستیم و آنها افکار امام (ره) و رهبر معظم انقلاب ما را می‌پذیرند و از آن استقبال می‌کنند.

امروز برخی کشورهای آمریکای لاتین افکار امام (ره) و رهبری را پذیرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام غلامرضا تمنایی صبح امروز در جمع طلاب اصفهانی در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان اظهار کرد: متأسفانه دشمنان با اتحاد خود برنامه‌ریزی کرده‌اند که در دنیا اسلام را مورد هجمه قرار دهند و شیعه و سنی را نسبت به یکدیگر بدبین کنند.

وی افزود: گاهی ما نیز آب به آسیاب دشمن می‌ریزیم و ناآگاهانه دشمن را یاری و کمک می‌کنیم.

مدیر حوزه علمیه صدر بازار اصفهان با بیان اینکه امروزه مسئله نخست ما حفظ وحدت است، تصریح کرد: امروز مسئله وحدت بین مسلمانان مهم‌ترین دستوری است که حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برای ما ترسیم فرموده‌اند.

وی با اشاره به شرکت کردن رئیس جمهور در تشییع جنازه هوگو چاوز بیان کرد: آقای رئیس جمهور ما در تشییع جنازه یک مرد انقلابی، «آقای هوگو چاوز» شرکت کردند و این وحدت خوبی است که ما امروز با اینکه بسیاری از آنها مسیحی هستند، اما ما با آنها وحدت کردیم.

تمنایی گفت: امروز ما با برخی از کشورهای آمریکای لاتین که مسلمان هم نیستند، همراه هستیم و چگونه آنها افکار ما را و افکار امام (ره) و افکار رهبر بزرگوار ما را می‌پذیرند، می‌پسندند و از آنها استقبال می‌کنند.

وی تأکید کرد: چگونه ما نتوانیم بین شیعه و سنی وحدت برقرار کنیم، ما باید بتوانیم وحدت را برقرار کنیم، چرا که حضرت امام (ره) توانست این کار را بکند و با سختی‌ها و نا آگاهی‌ها مبارزه کرد.

مدیر حوزه علمیه صدر اصفهان ادامه داد: روزی به ما می‌گفتند که چرا شما با عراق می‌جنگید، مگر آنها مسلمان نیستند.

وی به نقل از امام (ره) در پاسخ افزود: امیرالمومنین(ع) نیز مجبور به جنگ شدند، اگر شما به ما ایراد دارید، باید به حضرت علی (ع) هم ایراد داشته باشید که ایشان درست عمل کردند چرا که معصومین (ع) از هر خطایی مبرا هستند.

تمنایی تذکر داد: ما نیز گاهی مجبور هستیم، اما آن هم کار دشمن بود که مسلمان را به جان مسلمان بیندازد.

وی  اذعان کرد: نقشه دشمن این است که کویت، قطر، پاکستان،افغانستان، ایران، عراق و دیگر کشورها همه به جان هم بیفتند و با هم بجنگند، تا ما نتوانیم نیروهای خود را یکی کنیم و با دشمن بجنگیم.

مدیر حوزه علمیه صدر اصفهان تأکید کرد: امروز دشمن شماره یک ما اسرائیل و آمریکا است، چراکه برنامه‌ریزی و خرج‌های میلیارد دلاری می‌کنند تا بین شیعه و سنی اختلاف بیندازند.

وی با اشاره به اینکه امروز ترکیه آماده حمله به عراق است، گفت: دلیل جنگ مسلمان با مسلمان چیست، و با اینکه استکبار جهانی در ماجرای حمله به سوریه تو دهنی خورده، امروز قصد  حمله به عراق را دارد و در نظر دارند، مسلمانان را به جان مسلمانان و کشورهای اسلامی را به جان یکدیگر بیندازند.

تمنایی ادامه داد: ما باید بیدار باشیم و ترفندهای دشمن را بشناسیم و این نشست‌ها را برای همین تشکیل داده‌ایم که آگاهی‌هایمان روز افزون شود.

وی هشدار داد: برادران اهل تسنن دشمن ما نیستند، در حالی که شیعیان برخی برادران اهل تسنن را دشمن شماره یک خودشان می‌دانند که این مورد اشتباه است و به وحدت ضربه می‌زند.

مدیر حوزه علمیه صدر اصفهان افزود: علت اصلی این اتفاقات ناآگاهی و جهل است، چرا به برنامه‌های دشمن توجه نمی‌کنیم و اگر می‌دانستیم این چنین نمی‌کردیم.

وی گفت: ما خودمان با به دست خود آب به آسیاب دشمن می‌ریزیم و چگونه پاسخ امام زمان (عج) را می‌دهیم، در حالی که حتی به ما دستور داده‌اند که علنی لعن نگویید و زیارت عاشورا نخوانید.

انتهای پیام/2301/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول