اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

آمریکا در حل معضلات داخلی خود فرومانده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: استفاده از توپ و تانک و ناو امروز دیگر کاربردی ندارد، آمریکا در حل مشکلات خود در ماجرای افغانستان، عراق و معضلات داخلی خود فرومانده است.

آمریکا در حل معضلات داخلی خود فرومانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعدازظهر امروز در مراسم اختتامیه دوره‌های آموزش عالی پایوران سپاه این استان اظهار داشت: ترویج و توسعه علوم کاربردی به صورت پودمانی، سرلوحه امور آموزشی سپاه است.

وی با تأکید بر اهمیت فراگیری علوم روز و ارتقای دانش علمی و عقیدتی پاسداران خاطرنشان کرد: به حرکت درآوردن یک جمعیت جوان نیازمند بسترسازی و گسترش علوم است.

محمدسلیمانی با اشاره به انواع فشارهای استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: سدهایی که در برابر جهان اسلام توسط دشمنان ایجاد شده با فکر و اندیشه شکسته می‌شوند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با تبیین حدیثی از حضرت امام علی(ع) گفت: بصیرت، استقامت و عالم بودن به جایگاه حق، مبدأ تحول است.

وی افزود: موقع‌شناسی، دشمن‌شناسی و جریان‌شناسی وظیفه ذاتی ماست و ما همه در قبال خون شهدا مسئول هستیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه امروز دوران توپ، تانک و ناو به پایان رسیده است، ادامه داد: آمریکا در حل مشکلات خود در ماجرای افغانستان و عراق و معضلات داخلی خود فرومانده است.

وی با اشاره به تغییر پاپ و رهبر کاتولیک‌های جهان عنوان کرد: رشد روزافزون اسلام‌گرایی و گسترش 85 درصدی آن در برابر رشد 35 درصد مسیحیت باعث تلاطم در رهبران کلیسا شده است، چراکه انقلاب اسلامی با مشرب قرآن و اهل بیت (ع) به جهان صادر شده است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری به اعترافات سردمداران کاخ سفید پیرامون پایداری نظام و ملت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، تفسیر واقعی «فاستقم کما امرت» بود و به اذعان سیاستمداران آمریکا و غرب هیچ واژه‌ای نمی‎تواند ویژگی‌های منحصر به فرد ملت ایران را تعریف کند.

در پایان این مراسم از اساتید و دانشجویان برتر دوره‌های آموزش عالی و تخصصی سپاه چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/68001/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول