اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مطرح کرد

پهپادها به دنبال شناسایی نقاط کور راداری ایران / آمریکا رودست خورد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نیروی هوایی همواره هوشیار است، گفت: آمریکا با هواپیماهای جاسوسی متعدد قصد سنجش قدرت راداری ایران و کشف نقاط کور را دارد.

پهپادها به دنبال شناسایی نقاط کور راداری ایران / آمریکا رودست خورد

اصغر بخشایش اردستانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اخطار ایران به هواپیمای جاسوسی آمریکا در روزهای اخیر اظهار کرد: تکرار برخی حرکت‌ها از سوی کشور آمریکا با وجود شکار و ردیابی متعدد پهپادها و هواپیما‌های جاسوسی آن توسط ایران نشانه هوشیاری دائمی دشمنان برای مقابله با ایران است.

وی افزود: دشمن هیچ‌گاه از فعالیت‌های خود علیه ایران ناامید نمی‌شود و با فرستادن هواپیماهای جاسوسی متعدد بر فراز ایران در حال آزمون و خطای مداوم برای سنجش مداوم قدرت رادارهای ایران است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این سنجش‌ها دشمن گاه از هواپیماهای خودی نیز استفاده می‌کند تا نقاط کور و رادار گریز ایران را شناسایی کند که تاکنون موفق نبوده است.

وی ادامه داد: دولت آمریکا با این عملکرد، به طور مداوم در حال آزمایش کردن اقتدار نیروی هوایی ایران است، اما تاکنون از هوشیاری و قدرت نظامی و راداری ایران رودست خورده و به اهداف خود دست نیافته است.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول