اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه:

مذاکره با آمریکا تنها با صلاحدید رهبری امکان‌پذیر خواهد بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه قروه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مذاکره با آمریکا تنها با صلاحدید و تأیید مقام معظم رهبری امکان‌پذیر خواهد بود.

مذاکره با آمریکا تنها با صلاحدید رهبری امکان‌پذیر خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه،حجت‌الاسلام صفرعلی احیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قروه با بیان این مطلب، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر روابط بسیار خوب و سازنده‌ای با کشورهای دنیا دارد و در صورت صلاحدید مقام معظم رهبری است که ایران پای میز مذاکره با آمریکا خواهد نشست.

خطیب جمعه قروه با تاکید براینکه این حضور گسترده ملت ایران در عرصه‌های گوناگون حمایت از انقلاب اسلامی خویش بوده است که معادلات جهانی را دچار تغییر و دگرگونی کرده است تصریح کرد: به رغم تمدید محاصره‌های اقتصادی و تحریم‌های بی‌معنای غربی‌ها علیه ملت ایران، دنیا خردادماه سال آینده بار دیگر شاهد حضور پرصلابت ملت ایران در انتخابات خواهد بود و یک بار دیگر وضعیت دنیا به نفع ایران خواهد چرخید.

حجت‌الاسلام احیا با تاکید بر اینکه چپ و راست در نظام مقدس جمهوری اسلامی معنایی ندارد  تاکید کرد: همه ما به فرموده مقام معظم رهبری یک انقلاب اصولگرای اصلاح‌طلب هستیم و طرح این مسائل نقشه و توطئه دشمنان است.

امام جمعه قروه در ادامه با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی حلبچه گفت: این بمباران معنای حقوق بشر آمریکایی و اروپایی است که همواره از آن در برهه‌های مختلف دم می‌زنند.

وی در ادامه از بسیجیان به عنوان انسان‌هایی بی‌نظیر یاد کرد و افزود: دشمنان همواره چهره‌هایی تند و خشن را از بسیجیان ارائه کرده‌اند که کوتاهی اصحاب رسانه، مطبوعات و هنرمندان در این زمینه قابل انتقاد است چرا که حق مطلب را درباره بسیجیان ادا نکرده‌اند.

خطیب جمعه قروه در ادامه با گرامیداشت سالروز ملی شدن صنعت نفت، نقش علمایی همچون آیت‌الله کاشانی را در این راستا ارزنده دانست.

حجت‌الاسلام احیا در ادامه با اشاره به اینکه تدابیر و هدایت‌های رهبری ویژه است گفت: هر کس خود را از مقام معظم رهبری جلوتر بداند منحرف محض است و هرکس جا بماند گرفتار خواهد شد و از این رو اصل در این راستا همراهی با ولایت فقیه است.

وی با تبریک سالروز ولادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س)، دانش و آگاهی را از ویژگی‌های برجسته آن حضرت برشمرد و افزود: روز پرستار فرصت مناسبی است تا از زحمات این قشر زحمتکش تقدیر کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کردستان با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: پایان این سال به معنای فراموش کردن این اصل نیست و نامگذاری سال‌ها وظیفه تک‌تک ما را سنگین‌تر می‌کند تا در تحقق آن بکوشیم.

حجت‌الاسلام احیا به آمادگی مردم برای جشن سال نو اشاره کرد و افزود: با توجه گرانی‌های اخیر، همه باید با آن مقابله کنیم که یکی از راه‌های آن نخریدن اجناس گران و غیرضروری است.

خطیب جمعه قروه همچنین یاد و خاطره حاج آقا احمد خمینی را گرامی داشت و خدمات ایشان را در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران چشمگیر دانست.

حجت‌الاسلام احیا در ادامه با تقدیر مسئولان استانی و شهرستانی در زمینه مسکن مهر گفت: میانگین بهره‌مندی از مسکن مهر در قروه بیش از استان است که البته پروژه‌های انبوه‌سازی همواره با افت کیفیت‌هایی همراه هستند اما تلاش در راستای تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد ارزنده است.

وی در پایان به بعضی مشکلات سیستمی هم در این راستا اشاره کرد و افزود: گاها دیده می‌شود برخی افراد دارای چند واحد مسکونی هستند و برخی همچنان مستاجرند که باید مدیریت شود.

انتهای پیام/79009/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول