اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان خبر داد

بهره‌برداری از 6 پایگاه امداد در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از افتتاح شش پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در این استان در ماه جاری خبر داد.

بهره‌برداری از 6 پایگاه امداد در اصفهان

محسن مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: هم اکنون 34 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان اصفهان فعالیت دارند که با بهره‌برداری از شش پایگاه امداد و نجات در مناطقی نظیر شهرستان‌های کاشان و اردستان تعداد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در استان اصفهان به 40 پایگاه افزایش می‌یابد.

وی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای امدادگر شهرستان کاشان را یکی از پایگاه‌های پیشرفته و مجهز کشور خواند و افزود: این پایگاه برای خدمات‌رسانی در مسیر پرتردد شمال به جنوب کشور به بهترین امکانات و تجهیزات مجهز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای دو طرح ملی امداد و نجات و راهنمای مسافران نوروزی در استان اصفهان خبر داد و افزود: حدود یک‌هزار و 300 نفر از اعضای سازمان جوانان و امدادگران بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی در قالب این دو طرح ملی با هدف امدادرسانی به مسافران و حادثه‌دیدگان احتمالی فعالیت دارند.

مؤمنی در ادامه با اشاره به اینکه کاهش تصادفات جاده‌ای مورد تأکید مقام معظم رهبری است عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم برای کاهش تصادفات جاده‌ای اقدامات پیشگیرانه، آموزش‌های تخصصی امداد و نجات، تذکرات بهداشتی و ایمنی و استفاده از تجهیزات مدرن است تا در صورت بروز هر گونه‌ای حادثه‌ای در کمترین زمان ممکن امکان حضور در صحنه حادثه فراهم شود. 

وی همچنین با اشاره به آمار بالای تصادفات جاده‌ای و رتبه نخست استان اصفهان در تصادفات جاده‌ای کشور متذکر شد: انتظار می‌رود با تلاش بیشتر و به کارگیری امکانات و تجهیزات مناسب‌تر امداد و نجات جاده‌ای و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و اصول ایمنی از سوی مسافران شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در استان اصفهان باشیم.

انتهای پیام/2406/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول