اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس امداد و نجات هلال احمر کشور

پایگاه امداد و نجات بین شهری کاشان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای امدادگر کاشان با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به بهره‌برداری رسید.

پایگاه امداد و نجات بین شهری کاشان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از این پایگاه اظهار داشت: احداث پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری در استان اصفهان که رتبه نخست حوادث به ویژه حوادث بین جاده‌ای را به خود اختصاص داده، از اهمیت ویژه‌ای برای ایجاد حاشیه امنیت مسافران برخوردار است.

محمود مظفر با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای در تعطیلات نوروزی ابراز داشت: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری تلاش می‌کند ضمن خدمات‌رسانی به مسافران و کاهش حوادث جاده‌ای، زمینه آرامش گردشگران را نیز فراهم کند.

وی افزود: پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری سراسر کشور از جمله پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای امدادگر کاشان تلاش مضاعفی را برای ایجاد حاشیه امنیت و آرامش مسافران در سال پیش رو به ویژه در ایام  تعطیلات نوروز دارند.

این مسئول یادآور شد: احداث پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری علاوه بر امدادرسانی به بیماران مسافر و حادثه‌دیدگان جاده‌ای می‌تواند برای استراحت رانندگان و پیشگیری از حوادث رانندگی نیز مؤثر باشد.

فرماندار ویژه کاشان نیز در این آیین حضور امدادگران هلال احمر در محورهای مواصلاتی کشور و جاده‌ها را موجب آرامش و اطمینان خاطر مسافران دانست و افزود: امدادگران هلال احمر علاوه بر امر امداد، در رسیدگی به بیماران در جاده‌ها نیز نقش تعیین کننده‌ای برعهده دارند.

علیرضا جوادی شهرستان کاشان را یکی از قطب‌های بزرگ گردشگری کشور اعلام کرد و با اشاره به حضور میلیونی مسافران در شهرستان کاشان افزود: این شهرستان پیش از آغاز تعطیلات نوروزی و در دو روز گذشته پذیرای بیش از یک‌هزار مسافر نوروزی بوده است.

وی همچنین متذکر شد: انتظار می‌رود عملیات احداث دومین پایگاه امداد و نجات بین شهری شهرستان کاشان با عنوان پایگاه نورالشهدا در منطقه سن سن که به صورت کانکس اداره می‌شود با اختصاص زمین و اعتبارات لازم به زودی آغاز شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان نیز در این آیین بیان داشت: پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای امدادگر شهرستان کاشان با زیربنای 570 متر مربع در دو طبقه و هر طبقه با 285 متر مربع زیر بنا با در نظر گرفتن تمامی امکانات لازم برای پایگاه جاده‌ای در محل عوارضی اتوبان کاشان به قم احداث شده است.

سید منصور میرابوطالبی عنوان کرد: برای احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای امدادگر شهرستان کاشان بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات خاص جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان هزینه شده است.

نخستین پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای امدادگر شهرستان کاشان پیش از ظهر امروز با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، مدیرکل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، معاون استاندار اصفهان و فرماندار شهرستان کاشان و مسئولان اورژانس شهرستان کاشان در محل عوارضی اتوبان کاشان – قم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2406/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول