اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل خبر داد

پرداخت هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه‌شدگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیمه ایران شعبه استان اردبیل بیش از هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه‌شدگان پرداخت کرده است.

پرداخت هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه‌شدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حمید شجاع عصر امروز در نشست با جمعی از نمایندگی‌های بیمه ایران در اردبیل اظهار داشت: بیش از 70 درصد خدمات بیمه‌ای استان اردبیل با تلاش و پشتکار پرسنل زحمتکش شرکت بیمه ایران اعم از شعب و نمایندگی‌ها ارائه می‌شود و در کنار ارائه این خدمات، سعی می‌شود خسارت وارده در رشته‌های مختلف نیز به نحوی جبران شود.

وی ادامه داد: ‌در حال حاضر بیمه ایران تمام معلمان، کارکنان آموزش و پرورش و همچنین خانواده‌‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را زیرپوشش خدمات بیمه طلایی برده تا بتواند برای آنها ارائه خدمات مطلوبی را داشته باشد.

شجاع، ارائه بهینه خدمات بیمه‌ای را در سرلوحه کارهای بیمه ایران اعلام کرد و افزود: با افزایش نمایندگی‌ها در سطح استان حتی بخش‌ها و شهرستان‌های کوچک نیز سعی داریم مستقیم و بلاواسطه خدمات مناسبی را ارائه کنیم.

این مسئول، فعالیت چهار شعبه بیمه ایران در پارس‌آباد، مشگین‌شهر، خلخال و اردبیل را یادآور شد و عنوان کرد: ما با 100 نمایندگی در سطح استان فعالیت می‌کنیم و با مساعدت اعضای هیئت‌مدیره تلاش می‌کنیم تا در سال آینده نیز شعبه بیله‌سوار را افتتاح کنیم.

وی بیان کرد: افزایش تعداد نمایندگی و اختیارات بیمه‌ای آنها در پرداخت خسارات بیشتر مدنظر است که بیش از گذشته سبب جلب رضایت مردم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بیمه ایران استان اردبیل با اشاره به اولویت برنامه‌های سال آینده در رونق فرهنگ بیمه و خدمات ارائه شده، اضافه کرد:‌ شرکت‌های بیمه ایران با ارائه تخفیف آن هم به صورت ویژه برای مشتریان سعی می‌کنند، ارائه خدمات را انجام دهند؛ به طوری که در ارائه پوشش بیمه‌ای آتش‌سوزی و حوادث تبعی همچون سیل، زلزله، سرقت و... تلاش می‌شود 20 تا 60 درصد تخفیف ارائه شود.

شجاع در ادامه یادآور شد: ساختمان بیمه ایران شعبه مرکزی با 80 درصد پیشرفت در اردبیل در حال اجرا است و تا تیرماه سال آینده نیز این مجموعه افتتاح می‌شود.

وی به مشکل به وجود آمده بین سازمان بازنشستگی و وزارت آموزش و پرورش در ارائه نشدن خدمات به بازنشستگان فرهنگی در قالب بیمه طلایی اشاره کرد و ادامه داد: ما همچنان منتظر هستیم تا با حل مشکل پیش آمده و توافق آموزش و پرورش با سازمان بازنشستگی به بازنشستگان نیز ارائه خدمات کنیم.

شجاع افزود: بیشترین خدمات بیمه‌ای در رشته اتومبیل و شخص ثالث و در مراحل بعدی حوزه درمان و رشته مسئولیت اتفاق افتاده است.

وی در پایان گفت: تمام شعب و 50 نمایندگی شرکت بیمه در ایام نوروز در خدمت شهروندان است تا با حفظ حق و حقوق و پوشش بیمه‌ای مناسب بتواند رضایت مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول