اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول باشگاه فرهنگی جوان استان سمنان خبر داد

آشنایی 250 عضو باشگاه فرهنگی جوان سمنان با کاربرد اینترنت

خبرگزاری فارس: مسئول باشگاه فرهنگی جوان استان سمنان از برگزاری 28 ساعت آموزش تخصصی اینترنت ویژه 250 نفر عضو باشگاه فرهنگی جوان این استان خبر داد.

آشنایی 250 عضو باشگاه فرهنگی جوان سمنان با کاربرد اینترنت

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، مهدی رضایی افزود: با همکاری اداره کل فنی و حرفه‏ای استان به شرکت‏کنندگان در این دوره، گواهینامه آموزشی اعطا شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، ساخت وبلاگ توسط دانش‏آموزان با موضوعاتی از قبیل عفاف و حجاب، مهدویت، طنز و امام رضا(ع) انجام شده است.

مسئول باشگاه فرهنگی جوان استان سمنان برگزاری کارگاه آموزشی آسیب‏های فضای مجازی، تهیه و توزیع محصولات فرهنگی، برگزاری کارگاه آموزشی و همچنین برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده با موضوع تربیت اسلامی در سطح استان را از دیگر برنامه‏های اجرای شده ویژه باشگاه فرهنگی جوان این استان عنوان کرد.

رضایی اظهار داشت: امسال با هدف ترویج فرهنگ کتاب‏خوانی و ارتقای سطح اطلاعات اعضای این باشگاه، چهار مسابقه با عنوان «کلمات قصار نهج‏البلاغه»، «قیام تا قیام»، «مرداب شیطان‏پرستی» و «وصیت‏نامه سیاسی و الهی امام خمینی(ره)» برگزار شده است.

وی با تاکید بر تاثیرگذاری گفتمان‏های دینی در سطح جامعه گفت: در این رابطه، چهار گفتمان دینی با موضوعات «عوارض سوء مصرف مواد مخدر»، «عفاف و حجاب»، «بصیرت» در سطح استان سمنان با حضور اعضای باشگاه فرهنگی جوان برگزار شد.

کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزاری چندین کارگاه آموزشی، همایش، نشست توجیهی و همچنین اردوی علمی آموزشی قم و جمکران را از دیگر برنامه‏هایی عنوان کرد که طی سال جاری با حضور اعضای باشگاه فرهنگی جوان در استان سمنان اجرا شده است.

رضایی همچنین از راه‏اندازی سایت باشگاه فرهنگی جوان به نشانی www.JAVAN-SM.IR خبر داد و گفت: تمام اعضا در این سایت ثبت نام شدند.

وی در پایان تعداد اعضای باشگاه فرهنگی جوان استان را 250 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد، 143 نفر دختر هستند و بقیه را پسران تشکیل می‏دهند.

انتهای پیام/2249/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول